Onderwerp: gekleurd fondant?
Kopen jullie gekleurd fondant of wit en dat dan zelf kleuren?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » gekleurd fondant?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kopen jullie gekleurd fondant of wit en dat dan zelf kleuren?
allebei. ligt aan de kleur die ik nodig heb
Ik kleur alles zelf, omdat ik niet heel regelmatig taarten maak, en ik op deze manier minder fondant op voorraad hoef te hebben. Rood en zwart koop ik wel voorgekleurd (in kleine 250 gr verpakking) omdat deze zeer moeilijk zelf te kleuren is.
Ik kleur alles zelf, omdat ik niet heel regelmatig taarten maak, en ik op deze manier minder fondant op voorraad hoef te hebben. Rood en zwart koop ik wel voorgekleurd (in kleine 250 gr verpakking) omdat deze zeer moeilijk zelf te kleuren is.
Dat is een goeie tip, ik maak ook niet zo vaak taarten.
Hier ook alleen wit met uitzondering van zwart en rood.
Ik weet niet waar je woont, maar in Waalwijk zit een winkeltje die aparte kleuren fondant verkoopt. die kún je zelf niet maken dus dat is weer eens wat anders.
Kookinnovatie heet ie, het merk van de fondant staat vast vermeld op de website.
Idem
Heb net even gekeken op de website van kookinnovatie. (Woon niet in de buurt van Waalwijk) De fondant die daar verkocht wordt is van het merk a table, deze wordt ook verkocht bij Intratuin waar ze een kookafdeling hebben.
Ik woon ook niet in de buurt van Waalwijk, maar er is wel een Intratuin in de buurt. Lijkt me wel eens leuk om te gaan kijken.
rood, bruin en zwart koop in voorgekleurd, verder kleur ik alles zelf :-)
Wit, zwart en rood koop ik.
Want de kleur zwart is moeilijk te maken.
Bruin koop ik in de chocolade smaak omdat ze deze bij mij thuis erg lekker vinden, haha .
Ik koop wel voorgekleurde fondant omdat ik het zo'n geklieder vind met dat kleuren. Alleen als ik een speciale kleur nodig heb, kleur ik zelf.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » gekleurd fondant?