Onderwerp: Chocolade /mint fudge
Ook maar eens chocolade mint /fudge geprobeerd te maken.
OOOhhhh het is echt te lekker zeg, en vast niet goed voor de lijn
dus ook gelijk maar wat ingepakt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Chocolade /mint fudge
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ook maar eens chocolade mint /fudge geprobeerd te maken.
OOOhhhh het is echt te lekker zeg, en vast niet goed voor de lijn
dus ook gelijk maar wat ingepakt.
mmm ziet er heerlijk uit zeg! heb je hier ook een receptje van, als je dat wilt delen.
groetjes coby.
Ziet er lekker uit! Receptje?
mmm ziet er heerlijk uit zeg! heb je hier ook een receptje van, als je dat wilt delen.
groetjes coby.
Ja hoor recept staat op deze site:
http://allrecipes.nl/recept/2037/mint-c … fudge.aspx
Oh dit wil ik ook een keer maken
ow, lekker. Krijg spontaan trek ...
het ziet er inderdaad niet uit alsof het goed voor de lijn is , maar wel heel leuk!
Ohhhhhh ziet er goed uit zeg..... Ik ben fan van mint met chocolade... Heb het recept opgeslagen, maar inderdaad niet goed voor de lijn
Bedankt voor het delen van het recept.
Ik ben heeeeeel erg fan van mint en chocolade, oeps 2 x gepost dus
Ik heb het net gemaakt het staat nu af te koelen in de koelkast, ben heel benieuwd.....
Mag ik vragen waar je dat fantastisch mooie schaaltje vandaan hebt, als je het nog weet?? Ik ben al heel lang opzoek naar zo'n schaaltje waar lint in kan....
Ik heb het net gemaakt het staat nu af te koelen in de koelkast, ben heel benieuwd.....
Mag ik vragen waar je dat fantastisch mooie schaaltje vandaan hebt, als je het nog weet?? Ik ben al heel lang opzoek naar zo'n schaaltje waar lint in kan....
Hai Marlies,
Wat leuk dat je het ook al gemaakt hebt, is echt niet moeilijk he?
hier de website voor de stanndaard:
www.sweettableshop.com
marlies schreef:Ik heb het net gemaakt het staat nu af te koelen in de koelkast, ben heel benieuwd.....
Mag ik vragen waar je dat fantastisch mooie schaaltje vandaan hebt, als je het nog weet?? Ik ben al heel lang opzoek naar zo'n schaaltje waar lint in kan....Hai Marlies,
Wat leuk dat je het ook al gemaakt hebt,is echt niet moeilijk he?
hier de website voor de stanndaard:
www.sweettableshop.com
Ohhh super thanks voor je linkje, als ze weer voorradig zijn ga ik bestellen, jeeeee helemaal blij.....
En inderdaad het is heel erg makkelijk, ik hoop alleen dat het goed gaat met de bruine chocolade, ik had het gas iets te hoog of te weinig geroerd Maar we gaan het straks proeven....
Het ziet er super uit, maar bedacht me dat ik automatisch net als bij brownies extra pure chocolade heb gepakt en eigenlijk vind ik dat net ff te puur. Wel lekker dus maar hele kleine hapjes ervan eten. En goed uitdelen aan iedereen dus Maar ik ga het zeker nog eens maken, super makkelijk recept en zeker een om te bewaren!!! Thanks voor het delen nogmaals.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Chocolade /mint fudge