Re: Mijn jaar vol taart
Wow..
Ik heb er een paar opgeslagen.. 
Mijn taarten zie je op www.facebook.com/LotteTaartenzo
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn jaar vol taart
Wow..
Dubbel.. 
Wauw! Wat een prachtige parade. Ik ben helemaal verliefd op de taart voor Mirte.

Erg mooi parade, 
wauw!!!
waaaauuuuuuwwwww!
Oh wat een mooie en ook geweldig afgewerkte taarten.
Prachtige parade zo bij elkaar.
O wauw! Erg mooi!
wauwwwww wat een mooie taartenparade!! geweldig

In een woord GEWELDIG,
Je taarten zijn prachtig. Doe jij nog wat in de beentje van de poppetjes, zodat ze blijven staan of alleen met tylose?
Stuk voor stuk prachtig! 
Supermooie taarten!
Wow wat een mooie taarten. Ik word er helemaal blij van.
Wat een mooie parade zeg
. Je taarten zien er allemaal strak en tot in detail verzorgd uit! 
Wat een schitterende parade. Stuk voor stuk mooie creaties. Tinkerbell-muziekdoosje vind ik een mooi idee, de draken-cupcakes idem. Mooie rozen.....kortom: MOOI!!!!
Leuk om zo'n overzicht te zien. Een aantal kende ik inderdaad al, maar die chinese draak: wow!
Allemaal zijn ze mooi maar die woezel en pip blijft toch wel favoriet
En in die van Maartje zie ik mijn Nijntje taart een beetje in voorkomen 
Wauw wat een prachtige taarten!!!
Wow
Allemaal bedankt weer voor jullie super leuke reacties;
Mooie taarten. En ook zo mooi gefotografeerd.
Dank je, zelf ben ik daar nog niet tevreden over, ben nu aan het sparen voor een mooie camera.
Prachtige parade zeg! Ik hoop dat er nog zo eentje volgt in 2013
Daar ga ik zeker mijn best weer voor doen.
Wow..
![]()
Dat zeggen mensen vaker, maar heb nog nooit wat van mezelf terug gezien, zou wel leuk zijn.
Oh wat een mooie en ook geweldig afgewerkte taarten.
Prachtige parade zo bij elkaar.
Jij hebt ze nu zo'n beetje drie dubbel kunnen bekijken
.
Je taarten zijn prachtig. Doe jij nog wat in de beentje van de poppetjes, zodat ze blijven staan of alleen met tylose?
Ik doe er sate- of cocktailprikkers in, veel te bang dat de boel breekt. De poppetjes blijven anders ook niet staan (de prikker moet een stuk de taart in).
Wat een schitterende parade. Stuk voor stuk mooie creaties. Tinkerbell-muziekdoosje vind ik een mooi idee, de draken-cupcakes idem. Mooie rozen.....kortom: MOOI!!!!
Het is een ballerina muziekdoosje, er zijn meer mensen die er Tinkerbell in zien, maar ze is het niet.
Allemaal zijn ze mooi maar die woezel en pip blijft toch wel favoriet
![]()
En in die van Maartje zie ik mijn Nijntje taart een beetje in voorkomen
Grappig Woezel en Pip was hier echt een topper ja, maar op Cake Central deed die niets en kwamen de rozen en Tinkerbell op 1, in mijn prive leven vinden de meeste mensen Maartje op haar taartje het leukst. Toen ik die taart liet zien, had ik er ook bij gezet dat deze geinspireerd was op een Nijntje taart, jouw taarten hebben ook zeker die stijl (en zijn heel mooi), maar geloof toch dat deze weer van iemand anders was.
Ja dat is maf he op CC dan denk je een hele leuke taart te hebben en dan reageert er niemand
Mij viel de w&p echt op omdat ie zo apart was!
En ik denk dat je mischien de nijn wel van iemand anders hebt gezien
Hij is namelijk nadat ik hem had gepost best veel na gemaakt,en dat vind ik erg leuk om te zien.
Dit was de mijne;

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn jaar vol taart