Onderwerp: Old Mc Donald had a farm & Sweet pink: Bent en Mila zijn jarig!
Bent wilde graag een tractor en Mila houdt erg van Hello Kitty:

Ben benieuwd naar jullie reactie.......
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Old Mc Donald had a farm & Sweet pink: Bent en Mila zijn jarig!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Bent wilde graag een tractor en Mila houdt erg van Hello Kitty:

Ben benieuwd naar jullie reactie.......
ooooooooo mooi zeg, ben altijd zo jaloers op van die prachtige strakke taarten, ze zijn alletwee heel erg mooi, maar die hello kitty, ooooo helemaal mooi!!!
Dank je, Petra. Ik probeer de taarten altijd heel strak af te strijken en dan zet ik ze een aantal uren in de koelkast. Dan is de taart wat steviger bij het bekleden.
Twee hele leuke taarten !
Twee mooie taarten 
! Wat mooi!!!
Erg mooi.
Is de tractor ook van biscuit?
hartstikke mooie en leuke taarten 
Heel erg mooi allebei! 
Wat een leuke taartten. Daar zullen ze erg blij mee zijn en inderdaad: superstrak!!!

Erg mooi.
Is de tractor ook van biscuit?
De tractor heb ik dit keer (voor de eerste keer) gemaakt van oase. Is makkelijk in vorm te snijden. Daarna ingestreken met bc. Kein nadeel is wel dat de groene oase erg gevoelig is en snel brokkelt. Je moet dus met enige voorzichtigheid werken. Ik las ergens op het forum dat er ook grijze oase bestaat. Die schijnt wat steviger te zijn. Ik heb hem nog nooit gezien...
grijze is inderdaad veeeeel steviger
gebruiken ze voor droogbloemen
Nooit gezien bij de Action enz, wel te vinden bij bloemisten en tuincentra (en een stuk duurder dan de groene)
grijze is inderdaad veeeeel steviger
gebruiken ze voor droogbloemen
![]()
Nooit gezien bij de Action enz, wel te vinden bij bloemisten en tuincentra (en een stuk duurder dan de groene)
Ga ik dat de volgende keer toch eens proberen. Dank je, carien!
erg leuke taarten!
maarrre.....oase op een taart? ...sorry ...lijkt me niet fijn!!!!!
en niet echt voedselveilig denk ik zomaar!
kan je de traktor dan niet beter maken van cake of cereal treats?
echt geweldig allebei!!
erg leuke taarten!
![]()
en niet echt voedselveilig denk ik zomaar!kan je de traktor dan niet beter maken van cake of cereal treats?
Nou. ik heb de oase helemaal ïngepakt met fondänt" en dan staat hij ook nog eens op een kartonnetje. dacht dat dat wel kon??
spidygirl schreef:erg leuke taarten!
![]()
en niet echt voedselveilig denk ik zomaar!kan je de traktor dan niet beter maken van cake of cereal treats?
Nou. ik heb de oase helemaal ïngepakt met fondänt" en dan staat hij ook nog eens op een kartonnetje. dacht dat dat wel kon??
ik wil je geen trauma aanpraten hoor! je taarten zien er prachtig uit
,maar ik zou het niet gedaan hebben.
wat als er een kind een hap van neemt?
lijkt me niet zo gezond!
Boppe schreef:spidygirl schreef:erg leuke taarten!
![]()
![]()
lijkt me niet zo gezond!
Zo ernstig had ik het ook niet opgepakt hoor.
Ik heb ouders gezegd dat de tractor niet eetbaar is. Op goed vetrouwen ga ik er dan maar vanuit dat ze alert zijn. Maar wel goed om hier toch weer even attent op te zijn.
spidygirl schreef:Boppe schreef:Nou. ik heb de oase helemaal ïngepakt met fondänt" en dan staat hij ook nog eens op een kartonnetje. dacht dat dat wel kon??
![]()
lijkt me niet zo gezond!Zo ernstig had ik het ook niet opgepakt hoor.
Ik heb ouders gezegd dat de tractor niet eetbaar is. Op goed vetrouwen ga ik er dan maar vanuit dat ze alert zijn. Maar wel goed om hier toch weer even attent op te zijn.
oh gelukkig maar
fijne jaarwisseling!
Jij ook een goede roetsj (zoals we dat in Limburg zeggen) naar 2013!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Old Mc Donald had a farm & Sweet pink: Bent en Mila zijn jarig!