Onderwerp: bruidstaart bakkersvakwedstrijden 2012
Bruidstaart in de categorie sierstuk voor de bakkersvakwedstrijden in drachten 2012

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruidstaart bakkersvakwedstrijden 2012
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Bruidstaart in de categorie sierstuk voor de bakkersvakwedstrijden in drachten 2012

Mooi!
Heel erg mooi gemaakt!
Oeps, per ongeluk een tweede keer gepost. Taart blijft mooi hoor 
Oh, wat is die prachtig zeg!! De bloemen zijn net echt.
Gr. Sahirah
Wow! Knap gemaakt!
waar is de taart mee gevuld? 
![]()
![]()
![]()
waar is de taart mee gevuld?
De taart is gevuld met piepschuim! Moest voor de wedstrijd
Prachtig!
Hoe doe je dat reliëf?
Mooi 
O Wauw!!!!
Wauw!!! Wat mooi!
Vraagje, ik neem aan dat je een impression mat hebt gebruikt, maar druk je die op het fondant voordat je de taart bekleedt, of pas als de fondant al om de taart zit?
Wauw!!! Wat mooi!
Vraagje, ik neem aan dat je een impression mat hebt gebruikt, maar druk je die op het fondant voordat je de taart bekleedt, of pas als de fondant al om de taart zit?
Het relief heb ik gedaan met de Little Venice Designer Impressions Pin - Fanciful Flourish te koop in de webshop. Ik heb eerst een hele lange strook op de werkbank gelegd iets breeder dan de breedte van de dummie 13 cm ong. en daarover heen de rolstok gerold. Toen voorzichtig op een klein rolstokje opgerold en daarna over de zijkant van de dummie gerold en stukje over de rand gevouwen. Dit zal niet echt werken met een echte taart denk ik:P
Wauw!!! Wat mooi!
Het relief heb ik gedaan met de Little Venice Designer Impressions Pin - Fanciful Flourish te koop in de webshop. Ik heb eerst een hele lange strook op de werkbank gelegd iets breeder dan de breedte van de dummie 13 cm ong. en daarover heen de rolstok gerold. Toen voorzichtig op een klein rolstokje opgerold en daarna over de zijkant van de dummie gerold en stukje over de rand gevouwen. Dit zal niet echt werken met een echte taart denk ik:P
Hoe doe je dat reliëf?
Het relief heb ik gedaan met de Little Venice Designer Impressions Pin - Fanciful Flourish te koop in de webshop.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruidstaart bakkersvakwedstrijden 2012