1

Onderwerp: Is dit een besloten forum?

Vanmiddag had ik mij voorgesteld, en ineens was ik van het forum afgeknikkerd, mijn account is zonder pardon verwijderd en mijn voorstel bericht was verwijderd.

Voordat ik mij opnieuw voor ga stellen ben ik benieuwd of dit een besloten forum is. En zo nee, wat is de reden dat ik zonder pardon ineens niet meer op dit forum kon komen?

2

Re: Is dit een besloten forum?

Hallo Symbasstory,

Normaal gesproken worden berichten niet 'zomaar' (zonder reden) verwijderd, dus wellicht is er iets misgegaan.

Maar bij deze dus: welkom op dit gezellige forum.  :)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Nee, dit is geen besloten forum. Helaas ben je inderdaad - maar per ongeluk - verwijderd. Mijn oprechte excuses. Ik verwijder elke dag ruim 100 gebruikers, spammers die zijn geregistreerd. Ik selecteer dan op  "iedereen die sinds gisteren is geregistreerd", loop de namen/email-adressen langs en verwijder het vinkje bij degene die normale registraties lijken te zijn.

Ik heb dat vanmiddag ook gedaan, maar omdat ik er gisteren niet aan toe was gekomen moest ik nu ruim 200 registraties langs. Helaas heb ik daar dus een vinkje vergeten weg te halen en ben je per abuis verwijderd. Sorry!! Hoop dat je je alsnog welkom voelt, want elk ècht lid is meer dan welkom :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Oke, fijn dat dat is opgelost ;)

Dan zal ik me maar weer opnieuw voorstellen ;)

Ik ben Anouk, 23 jaartjes jong en kom uit Assen.

Ik bak veel taarten en cupcakes, vaak samen met mijn vriend (hij is bakker). We wonen samen met onze 5 katten waar we veel mee showen. Ook hebben we een cattery, en we hopen in 2013 ons eerste nestje te krijgen.

Vandaag heb ik ook mijn eerste cakepops gemaakt. Ze zijn goed gelukt al zeg ik het zelf
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/533764_517244238308428_1565985559_n.jpg

5

Nogmaals welkom ;) Dat ziet er inderdaad goed uit  :thumb:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Iemand uit het noorden erbij! Welkom!

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"