Onderwerp: Waarmee "hoor" je macarons te vullen?
Ik heb mijn eerste lading macarons op de bakplaat liggen om te drogen, zo meteen gaan ze de oven in maar nu weet ik eigenlijk niet waar ze mee gevuld horen te worden? Of maart dat niet zo veel uit?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Waarmee "hoor" je macarons te vullen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb mijn eerste lading macarons op de bakplaat liggen om te drogen, zo meteen gaan ze de oven in maar nu weet ik eigenlijk niet waar ze mee gevuld horen te worden? Of maart dat niet zo veel uit?
Hoi Jessie,
Je kunt ze vullen met wat je lekker vindt. Bv ganache, botercreme, mascarpone/slagroom vulling. Als het maar niet te nat is. Dat komt je macarons niet ten goede. Ben benieuwd hoe ze zijn geworden.
Hoi Jessie,
Je kunt ze vullen met wat je lekker vindt. Bv ganache, botercreme, mascarpone/slagroom vulling. Als het maar niet te nat is. Dat komt je macarons niet ten goede. Ben benieuwd hoe ze zijn geworden.
dank je! Ze zien er tot nu toe goed uit, staan in de oven nu... na het eten maak ik de vulling en laat ik het resultaat zien, nog even geduld dus!
tada... niet super mooi en er had wat meer kleurstof in gemogen, maar wel super lekker! Gevuld met vanille botercreme met wat gele kleurstof
Macarons heb ik toch ook vaak nog ruzie mee. Maar mijn lekkerste zag er het minst mooi uit. Kleuren vind ik ook moeilijk. Ondanks dat ik ze op lage temperatuur bak verliezen ze erg veel kleur.
Eet smakelijk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Waarmee "hoor" je macarons te vullen?