1

Onderwerp: extra registratie www.com.eu.be.de etc.. of toch anders. Help!!

Ik ben benaderd door Domein Service Benelux met het feit dat iemand anders de naam Trendytaart.com wil gaan gebruiken. Nu Heb ik al wat jaartjes de naam.nl. Maar dit gaat mij dan 175 euro kosten als ik deze naam erbij wil. En dan heb ik al de andere namen (.eu.be.de etc.) nog niet.

Jeetje wat moet ik nou. Gewoon laten gaan, en dan maar hopen dat ze het niet gaan doen. Of .com ook maar erbij nemen.

Heeft iemand dit ook meegemaakt? Tips?

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

2

Re: extra registratie www.com.eu.be.de etc.. of toch anders. Help!!

Sorry ik heb er geen verstand van maar je berichtje krijgt nu wel een schopje omhoog. ;)  ;)

3 Laatst bewerkt door Cindy_K (28-12-2012 21:21)

Er zijn heel wat van dit soort bedrijven die je op deze manier zenuwachtig proberen te maken. Heb bij een vorige werkgever ooit eens telefoon van ze gehad. Iemand wilde de .eu versie van onze naam kopen. Ik had de "eerste kans" voor 450 euro! Ja doei, laat me niet chanteren. :mad:  Nooit meer wat van vernomen en de .eu versie is altijd vrijgebleven. Je moet jezelf afvragen: je hebt hem nooit willen hebben. Waarom zou je dan nu onder druk hem wel willen? En dan voor zoveel geld.

..... Vreemd, plaatst hij maar de helft van mijn bericht  :think:

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

4

Ik denk dat iemand je hier geld probeert af te troggelen. Vooral niet zenuwachtig worden. Of lekker terugpesten; gewoon bij mijndomein voor een tientje een naam laten registreren met .eu. Kost je €9 per jaar. Kun je ze zelf een mail sturen met de vraag of hun klant voor €400 de .eu wil kopen  :D

let op er zijn veel spooknota's en mail en telefonisch activiteiten hierin.

ik zeg, trap er niet in. en anders handelen zoals het berichtje hierboven.

groetjes Andrea