1

Onderwerp: Hallo ik ben nieuw hier !

Dag iedereen, ik heb jullie hier nog maar net ontdekt omdat ik heel graag zelf een taart wil bakken en decoreren voor oudejaarsavond en nog eentje voor nieuwjaarsdag.  Nu heb ik al heel veel ideetjes kunnen opdoen hier maar ben nog op zoek naar alles wat me kan helpen om een sensationele taart tevoorschijn te toveren.  Dus alles wat me kan helpen, tips enz zijn van harte welkom.  Ik ben dus echt een leek.  Waarom ik ertoe gekomen ben dit te gaan doen ?  Ik volg een lerarenopleiding en we moeten dus zelf les geven, nu nog binnen de eigen klasgroep.  We moesten een leuke leeractiviteit verzinnen en 2 klascollega's hebben les gegeven over het decoreren van cupcakes.  En dat was zo goed meegevallen dat ik heb besloten het meer uit te breiden en maar ineens aan het grote werk te beginnen.   :Y  Oh ja, Ik ben 42jaar, kom uit het Antwerpse, yep België dus, heb een vriend en 2 kids van 23 en 22 jaar.  Ik hoop huer nog veel tijd door te brengen en nog heel veel taarten zelf te gaan bakken.  Ik wens jullie allemaal alvast een lekker en gelukkig en gezond 2013 !! xxx Louke

2

Re: Hallo ik ben nieuw hier !

Welkom Louke, veel plezier met het maken van je taarten!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

3

Re: Hallo ik ben nieuw hier !

Dank je wel, Tilburg is niet zo heel ver van waar we wonen, zijn jullie morgen open ?  En wat is het volledige adres ?  en wat zijn de openingsuren ?  ;)  groetjes Louke