1

Onderwerp: mijn versie van het kersthond

Ik vond het fondant ineens erover doen een lastige klus. Een paar scheurtjes maar deze weggewerkt met wat leuke vlekken. Verder een superleuke taart om te maken.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/537716_303278059788928_68270787_n.jpg

2

Re: mijn versie van het kersthond

Heel gaaf...

Neem ook eens een kijkje op www.joses-cakespecialties.nl

Dank je voor je reactie. Wel jammer dat er niet meer mensen reageren. Ik had graag wat feedback of meer reactie gehad. Toch leuk om  te krijgen of bij feedback weer iets waar je de volgende keer aan kan werken.

4

Misschien had je z`n hoofd rond moeten snijden hierdoor krijg je gelijk een bolletje voor de kerstmuts. Ik vind hem zeker leuk!

5

Ik vind het een schatje! Erg leuk gedaan!  :thumb:

Moeilijk om hier tips over te geven, ik had graag wat meer fotos gezien! Ik vind de fondant erover doen ook altijd lastig, vooral met de hogere taartjes, dan krijg je zoveel plooien onderaan. En wit is niet de meest vergevende kleur  :grr: . De enige tip die ik kan geven is zorgen dat je de juiste fondant gebruikt en dat 'ie goed soepel doorgekneed is. Ik heb voor mijn ijsberg-pinguin taart de fondant echt tien minuten doorgekneed en heb echt gemerkt dat dat een heel verschil maakte en het bekleden ging een stuk soepeler dan ik had verwacht. Rustig blijven, en niet bang zijn de fondant aan de zijkanten weer een beetje op te tillen om de plooien weg te werken. Ook niet te dun uitrollen. Normaal rol ik zo dun mogelijk uit (ben niet zo gek op fondant), maar ik heb het dit keer ietsjes dikker gedaan (ongeveer 3mm). Ik denk dat dat voor 3D taartjes wel echt belangrijk is.

Maar nogmaals: ik vind hem hartstikke leuk! Jammer dat je maar zo weinig reacties hebt gekregen, ik vind dat je wel wat meer complimentjes verdiend met deze mooie taart! Misschien had iedereen het te druk met kerst vieren?

6

leuk! misschien de ogen iets aan doen? in t midden nog erg wit....beetje meer zwart? verder erg netjes.
en indd er wordt niet altijd even goed/veel gereageerd ondanks dat er genoeg mensen kijken. we vinden t allemaal leuk als mensen reageren .

Taart Smakelijk is de naam

Dank je wel voor de feedback en complimenten

Dank je wel voor de feedback en complimenten

9

Hij blijft leuk  he? Ik heb em vorig jaar gemaakt! Super gelukt hoor! Het enige dat ik mis is een zwarte pupil en daar een wit puntje in. Maar verder  :thumb:

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl