1

Onderwerp: okkernoten-vulling/ fruitvulling dat er bij past???

hey allemaal,
een hele prettige kerst toegewenst aan iedereen!!
ik ben op zoek naar een lekker recept van een taartvulling met okkernoten en een fruitvulling dat er bij past...
(okkernoten is om rond de taart te smeren)
alvast bedankt voor de reacties!
groetjes

Re: okkernoten-vulling/ fruitvulling dat er bij past???

Ik vind persoonlijk walnoten erg lekker met koffiecreme, bijv coffee and walnutcake

Als je googlet op walnut cake with fruit kom je o.a. uit op een blueberry banana and walnut cake, maar je bedoelt waarschijnlijk heel iets anders...

I never met a calorie I didn't like....

Als fruit iets met sinaasappel, citroen of appel?

Koffiecreme met walnoten en appelvlaaivulling?

4

taartenprinsesje schreef:

Ik vind persoonlijk walnoten erg lekker met koffiecreme, bijv coffee and walnutcake

Als je googlet op walnut cake with fruit kom je o.a. uit op een blueberry banana and walnut cake, maar je bedoelt waarschijnlijk heel iets anders...

dat ziet er zeker interessant uit!
maar eigenlijk bedoel ik een biscuit met een walnootvulling voor de buitenkant en een fruitvulling voor de binnenkant...
en wat ik dus vergeten te vermelden was, het is voor de verjaardag van een meisje dat 1jaar wordt. dus ik weet niet of die koffiecreme iets voor haar is???
toch bedankt voor je reactie hoor,ik kan zeker in de toekomst eens iets doen met dat recept!
groetjes

5

In dat geval zou ik het ook even bij de ouders checken... Noten kunnen kennelijk een behoorlijk sterke allergische reactie veroorzaken bij kleine kinderen... Misschien weten zij al of hun kind hier wel of niet tegen kan. Okkernoten? Nog nooit van gehoord! Lekker bij noten lijkt mij iets met witte chocolade! Qua fruit heb ik geen inspiratie. Succes!

ziet er spannend uit.

ik ben nu alleen nog kleine dingetje aan het maken en versieren zoals cupcakes en koekjes.
maar het zal vast niet lang duren voordat ik ook een taartje wil gaan maken en mooi versiert :o .

groetjes Andrea

suc-6 met het maken