1 Laatst bewerkt door Tigrasas (26-12-2012 14:20)

Onderwerp: Ik heb een super mooi kerstcadeau gekregen!!

Deze kerstcupcakes had ik gemaakt voor een collega van mijn man, de mooie schaal kreeg ik van "mijn" kerstman  ;)

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/c27.0.403.403/p403x403/224898_209698889167624_1657975977_n.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Ik heb een super mooi kerstcadeau gekregen!!

waarschijnlijk is een deel van je bericht weggevallen.....

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

alweer  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes: , word er soms beetje moedeloos van, maar heb de tekst en de foto er weer bij gezet, bedankt!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4 Laatst bewerkt door Sonj@ (26-12-2012 14:55)

Dan kom ik nog even terug om je complimenten te geven hoor  :Y

Superleuke cuppies en die schaal........ *zucht* PRACHTIG. Toch maar eens in de kerstman gaan geloven  :P

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Leuk!
Die schaal heb ik een slag kleiner en hij is leuk!
Ik vind het zo leuk dat je er elke keer een bijpassend lint doorheen kunt rijgen.

6

Dat is het ook en was de reden dat ik hem zo graag wilde hebben

7

Ontzettend leuke cupcakes!
Mooi op de foto gezet ook.

.. Want taart kan altijd!!

8

dank je wel!