Re: Ik post niet vaak maar deze wilde ik toch even showen
Fantastische taarten! Zeker de bruidstaart heel erg mooi. Heb je het barokke randje geprint?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik post niet vaak maar deze wilde ik toch even showen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Fantastische taarten! Zeker de bruidstaart heel erg mooi. Heb je het barokke randje geprint?
Fraaie taarten Cin! 
Mooi hoor! 
Beetje laat, zie hem nu pas. Maar heel mooi hoor
Vooral de eenvoud en stijl van de bruidstaart spreekt mij erg aan.
Tja mannen zijn misschien op dat gebied niet zo onzeker en moeilijk
. Geld niet voor alle mannen hoor
De andere taarten zijn trouwens ook heel mooi, strak en kleurrijk
Groetjes, John
wow, je bruidstaart is fantastisch!
zou ik je morgen vragen hoe je het onderste gedeelte van de taarten hebt gemaakt? met welke tools? ziet er echt ontzettend mooi uit!
- je andere taarten trouwen ook
-
Wat een super bruidstaart! Ik trouw zelf op 26 april en wil hem zelf gaan maken, dus ik sla hem graag op ter inspiratie als je het niet erg vind!
Groetjes Sylvia
Wat leuk dat mijn topic ineens weer omhoog komt
@elletje: in bericht nr. 25 staat een link naar de webshop waar je de barok print kunt kopen en de pareltjes zijn van de pearl mould de middelste grootte volgens mij.
Allemaal heel mooi maar de 'huwelijkstaart' (ja, hoe noem je dat nou, het is natuurlijk geen bruidstaart) sprint er wel uit. Prachtig!
Ik heb een klein tipje voor de onderste taart met die strik, ik zou het fondant voor die strik wat dunner uitrollen, dan krijg je een strik die wat natuurlijker valt. (als hij van marsepein is weet ik niet of dat kan maar ik zou hem in dat geval toch van fondant.maken).
Wow, gave taarten, de eerste is favoriet!
Wow, stuk voor stuk echt gaaf!
Heb je dat 'kant' randje op de bovenste met een foodprinter gedaan?
Oh spuit 11 hahaha, die zijn gewoon te koop.
Wat gaaf!
Vaker posten hoor
Prachtige parade!!!

dank je wel voor het doorgeven van jouw sugersheets tip voor het randje! top! - fijne kerstdagen verders!-
Echt plaatjes. Alle 4 eigenlijk.
Dat zijn geen hobbytaarten meer,zeg.
Keek net even op je site en stond verbaasd van je prijs, had niet opgekeken als je een echte professionele prijs had gevraagd namelijk
. Zo mooi zijn ze.
Klanten hebben maar mazzel met jou.
Heel mooie parade! 
Mooie taarten! 
prachtige taarten zeg toppie 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik post niet vaak maar deze wilde ik toch even showen