Onderwerp: Sesamstraat Minnie stapels
Voor de verjaardag van de kleine van een collega.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sesamstraat Minnie stapels
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de verjaardag van de kleine van een collega.

Wat leuk gemaakt!Zeker koekiemonster!!!
Bedankt alle 165 mensen die hem bekeken hebben, maar niet even gereageerd hebben.... 
Fran, bedankt voor je reactie.
Koekiemonster was nog het makkelijkste van alles haha!
nou dan ben ik 166 met wel een reactie, want ik vind ze geweldig leuk, vrolijk grappig en toppie!!!
Dank je wel Petra.
Kijk die discussie is hier al 100 keer geweest en ik hoef echt geen 200 reacties.
Maar ik doe zelf altijd mijn best om zo veel mogelijk taarten en creaties te bekijken en er ook op te reageren, en vind het dan jammer dat (bijna) niemand bij mij die moeite neemt.
Is algemeen bekend hoor Lejow. Op elk forum krijg je kliekvorming en zolang je daar niet bij hoort zul je ook nooit veel reacties krijgen. Ga maar eens zoeken op de bekende mensen hier op het forum en kijk maar eens hoeveel reacties ze krijgen op de meest simpele taarten. Nu komt er natuurlijk weer een waterval van kritiek over mij heen dat dit allemaal niet waar is, maar ik heb zelfs een aantal bekende forummers hierover gesproken en ook die geven dit toe. Jammer maar het is niet anders
Oh ja.....vergeet ik het nog hihihi. Je taarten zijn super hoor, vooral koekiemonster is erg leuk
wat een leuke taarten, ik vind die Mini erg leuk, grappig dat je alleen met de achterkant al heel duidelijk kunt zien wat het is 
Leuke taarten! Elmo is ook echt Elmo met dat haar 
Zeker leuk gemaakt
ik vind de eerste taart het leukste.
Denk dat daar zeker een kern van waarheid in zit Fatima..
Jammer!
Bedankt voor alle reacties!! Vind ik erg leuk om te lezen.
Toch een soort waardering voor je werk!
leuke taarten hoor
en wat je zegt is zo waar, soms is er een taartje dat je zegt oke mwah en iedereen vindt t geweldig en dan heb ik er 1 en ....... < dat dus! Beetje jammer maaaar ben erg blij met deze site want het geeft me een boel info waar ik n boel aan heb. Elma met sugargun bewerkt? zijn vachtje bedoel ik dus...oei want dit klonk pijnlijk hahhahaaa
Whahahaha
Ja, gemaakt met de sugar craft!
super mooi en heel schattig!
goed gedaan hoor!
Vrolijk en gezellig! Sienna boft maar met twee van die mooie stapels!
Was me ook al opgevallen dat hele mooie taartjes soms bijna geen comments krijgen. Erg jammer.
Moet er wel bij zeggen dat ik eerder deze week een paar keer geprobeerd heb een comment te plaatsen maar steeds maar niet door die vragen heen kwam en het toen maar opgegeven heb. Dat heb ik wel vaker en vind ik ook erg jammer. Vandaag gaat het blijkbaar weer wat beter dus bij deze ook mijn complimenten!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sesamstraat Minnie stapels