1 Laatst bewerkt door ineke82 (23-12-2012 15:32)

Onderwerp: Assepoesje,assepoesje..... heel erg gepikt,sorry......

maar mijn middelste werd 4 en mocht hier op het forum kijken wat voor taart ze wou hebben. En ze is gek van de film van Assepoester, dus wou ze wel zo'n jurk hebben, maar niet roze maar blauw. Ze had nog wel ,eer wensen, maar aangezien ik alleen voor verjaardagen iets speciaals maak en mijn creaties niet van heel erg hoog niveau zijn, is het hierbij gebleven.
Iedereen op dit forum bedankt voor je inspiratie!!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NYYNYCF4-D.jpg

2

Re: Assepoesje,assepoesje..... heel erg gepikt,sorry......

Nou, doe je zelf niet tekort, want deze is super mooi. Ook mooie tiara.

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

3

Mooi  :thumb:

4

Mooi  :thumb:

5

Heel mooi gepikt hoor!

6

erg mooi
ook erg leuke details

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

!uuh, sorry, creaties niet van hoog niveau??? Ik doe het je niet na! Super met al die details!

8

Heel erg mooi!

jammer dat ik geen dochters heb. Wat een prachtige taart!

10

vier met taart schreef:

jammer dat ik geen dochters heb. Wat een prachtige taart!

Heel leuk hoor, maar ze hebben wel vaak heel wat wensen, hahaha ;)

Iedereen bedankt voor jullie reacties :o , zelf vind je altijd dat het beter kan he ;)

11

mooie jurk! aardige proporties ook, welke vorm heb je gebruikt? wil ik errrg graag weten moet binnekort de 1e maken voor me meissie die wordt 3, bedankt!

Taart Smakelijk is de naam

12

Josje78 schreef:

mooie jurk! aardige proporties ook, welke vorm heb je gebruikt? wil ik errrg graag weten moet binnekort de 1e maken voor me meissie die wordt 3, bedankt!

Ik heb hem in de mengkom van de kenwood gebakken, ook hier van het forum gehaald als tip. Ben je in 1 keer klaar en een mooi, strak biscuit.

13

Josje78 schreef:

Ik heb hem in de mengkom van de kenwood gebakken, ook hier van het forum gehaald als tip. Ben je in 1 keer klaar en een mooi, strak biscuit.

14

ik lees je reactie en zeg hard op HUUUH FF SERIEUS whahahhaa ja echt ik zei het dat zou nou nooit in me opgekomen zijn....weet niet of ik t durf....heb m net nieuw en hij is zooo mooi maar bedankt voor de info, ik ga nog ff nadenken

Taart Smakelijk is de naam