1

Onderwerp: Funcakes Red Velvet Cupcakes

Hoi allemaal,
Ik heb de Red Velvet mix van Funcakes gekocht om mooie rode kerstcupcakes te maken. Nu vraag ik mij af of ik een beetje bakpoeder bij de mix moet doen zodat de cupcakes mooi gaan rijzen in de oven... Heeft iemand daar ervaring mee :)?

2

Re: Funcakes Red Velvet Cupcakes

:nooo  Geen bakpoeder toevoegen, de mix is klant en klaar en prima geschikt om cupcakes mee te bakken..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

Bedankt voor je antwoord!!  :)

4

Rijzen zéér goed!!!!
Ik doe ongeveer 30 gram in de cupjes. Cupjes hebben de maat van diegene die je bij de supermarkt koopt. Zijn niet heel groot maar ook zeker geen mini.
Passen goed in de silliconen vorm maar voor die ijzeren(?) vorm zijn ze klein zat. Dan worden je cc breder.

5

Bedankt!! Heb ze net gebakken en ze zijn suuuuuuuuper goed gelukt!!  :)  :Y

6

Geniet ervan!  :D

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7 Laatst bewerkt door babycake (24-12-2012 21:48)

YEAHHHH!!!!!!
Eet smakelijk dan maar  :P

Ik heb net een RV taart gevuld. Dat was wederom een drama....
Bij aanraken brokkelt de rand enorm  :s .
Was een paar dagen geleden ook al zo dus ik weet dat de ganache het straks allemaal wel weer goed gaat maken maar toch........
Werkt niet fijn  :nooo

Maar nu, half uurtje later, heeft de ganache wedrom wonderen gedaan  :D

8

Aaah dat is balen zeg voor je :(.
Ik heb nog nooit rv gebruikt om een taart te bakken dus heb helaas geen tips voor je, iig fijn dat de ganache het weer goed kan maken dat scheelt een hoop  ;)!
Succes ermee!!!

9

Had jouw berichtje niet gezien...
Maar lees maar eens wat ik boven jouw berichtje heb toegevoegd.
Om 'm glad te krijgen moet de ganache wel dik(ker) opgezet worden.
Hij staat nu weer in de koelkast, even hard worden en dan misschien zo nog bekleden.

10

Jeeej, wat goed! Blij voor je dat het goed gekomen is.. Geniet van je taart  :Y

11

Nee, die is niet voor mij  :D

Deze taart gaat Tweede Kerstdag aan een opa en oma in spé vertellen dat ze een kleindochter gaan krijgen.
Eigenlijk zou ik 'm morgen maken maar de kans bestaat dat ik weg moet voor een bevalling. En om een hoop gedoe te voorkomen ben ik maar vast begonnen.
Af is maar af he?!