1

Onderwerp: puzzelplaatje ik twijfel wat vinden jullie

http://lh5.ggpht.com/-VPvQmQfsvzg/UNa1UGdi0cI/AAAAAAAAARo/XgLZAKsDfF8/s640/IMAG0533.jpg
hoop dat de foto te zien is.
Maar ik twijfel nog of hij goed genoeg is het is de brandweer wagen red van cars heb er wel een.ladder bij gedaan want mijn zoontje vind dat brandweer wagens een ladder moeten hebben.
Wat vinden jullie is ie goed zo af moeten er dingen anders.
Mocht de foto niet te zien zijn hier een link naar mijn blog WWW.natie83.blogspot.com.
Bedankt voor t meedenken

2

Re: puzzelplaatje ik twijfel wat vinden jullie

eigenlijk vind ik hem er best mooi uitzien. Je moet proberen hem al op de taart te zien dat scheelt al een hoop. Want gewoon zo zijn de wieltjes van die carsautootjes altijd zo raar.

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

3

Waarom twijfelen???? Hij is super!!!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

4

Ik vind hem super leuk hoor! Mooi gemaakt!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Hij ziet erg erg goed uit, dus op de taart zou ik zeggen.

6

Ik vind hem zelf wat rommelig ogen miss ben ik wel een zeur hoor de ladder gaat in iedergeval overnieuw als ik de taart daadwerkelijk ga maken want die vind ik dus persoonlijk echt niet mooi.
Maar dank jullie wel voor de positieve reacties

7

hij is super ...ik zie wat je bedoel met de ladder, ik denk dat de tredes anders moeten liggen.
nu kijk je recht tegen de trap aan terwijl je tegen de zijkant aan zou moeten kijken .... :/ snap je wat ik bedoel???
geen krietiek,ik vind de wagen echt super

groetjes Colinda   mijn motto : bijzonder feest , eigen taart
                              www.bijzondertaartje.nl

8

hij is super ...ik zie wat je bedoel met de ladder, ik denk dat de tredes anders moeten liggen.
nu kijk je recht tegen de trap aan terwijl je tegen de zijkant aan zou moeten kijken .... :/ snap je wat ik bedoel???
geen kritiek,ik vind de wagen echt super

groetjes Colinda   mijn motto : bijzonder feest , eigen taart
                              www.bijzondertaartje.nl

9

ik vind hem supermooi! ik denk dat als hij op de taart ligt, je het zelf ook zult zien!

10

De wagen is volgens mij in orde, maar het perspectief van je ladder klopt niet: de schuinte van de treden moet precies de andere kant op

11

Dat van die ladder had ik zelf Idd ook ik denk dat ik gewoon een rechte streep doe je kijkt immers tegen de zijkant aan...

12

Queen schreef:

De wagen is volgens mij in orde, maar het perspectief van je ladder klopt niet: de schuinte van de treden moet precies de andere kant op

Volgens mij ook, liks is nu hoog en rechts omlaag en dat moet net andersom.

13

Ik vind hem erg mooi, de ladder stoorde mij niet en ik zag niets geks, tot ik goed ging kijken (idd. het perspectief).
Maar hoe kritisch zijn de ontvangers daarop?

14

Mijn zoontje zal daar niet kritisch op zijn maar ik (zijn moeder) natuurlijk wel het word de eerste taart die ik helemaal zelf voor hem ga maken moet natuurlijk wel perfect...