1

Onderwerp: toetje: 200 st taart voor OBS De kring in Maastricht

ik heb deze taart gemaakt als toetje voor het diner van openbare bassisschool De Kring in Maastricht. We vieren geen kerstfeest maar het Vredesfeest. De kinderen treden dan op en eten op school. Zelf organiseer ik dit 2 jaar op deze school.

Het thema was Hallo Wereld van de kinderboekenweek.

Het eten was een tomatensoep en een buffet per klas met allemaal hapjes die de ouders hadden gemaakt. Er waren erge lekkere dingen gemaakt zoals: worstenbroodjes, pizza, wraps, paella, empanadas, fruitspiesjes, prikkertjes etc. het zag er super uit. De taart was het toetje. Je zag echt kids weglopen met het bordje met taart met een brede lach op hun gezicht enig!!!

Het zijn twee torens van 15, 20, 25, 30 en 35 cm en gevuld met chocoladecreme. Er was voldoende om iedereen een stukje te geven alsook  de hulpouders en leerkrachten. De onderste oranje laag was nog over (van een taart).

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QRRSYFP4.jpg

Groetjes

2

Re: toetje: 200 st taart voor OBS De kring in Maastricht

Wauw wat mooi.

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

3

Wat een werk, maar wel mooi!

Bakt graag voor anderen .....Das beter voor mijn lijn ;)...
Nu ook op facebook, zoek op taartmama.nl

4

ja dat was veel werk:
zondagvaond alle popjes (jurk, broek, shirt en hoofdjes), handje en wereldbol gemaakt. Ma van 9 tot en met 21.45 gebakken, gevuld en afgesmeerd. Op di van 9-14,30 alles bekleed en gestapled. Op di avond zijn nog 5 mamma's komen helpden decoreren.
Niet alles was zo strak als ik zou willen maar ja het was wel gezellig :Y  anders was hhet ook nacht werk voor mij geworden nu waren we op di om 21.45 klaar.

5

Oh wat een leuke taarten en goede reden, wat leuk zo'n feest. Heerlijk als je taart zo goed ontvangen worden.

6

merci allemaal!!

7

Wat een werk heb je aan dit feest! Fijn, dat het zo gewaardeerd wordt. Hele leuke taarten.

Groet, Jolanda