1

Onderwerp: ontevreden vissen in de kom

Tenminste, ik ben ontevreden over de kom voor deze vissen. Het lijkt wel of het gestormd heeft in de kom. Waarom de chocolade zo gebobbeld is, wie het weet mag het zeggen...

De ontvanger was in er gelukkig wel blij mee: ik kreeg in ieder geval een heel blij telefoontje "ik vind het echt heel gaaf en alle vissen heten Bas"  :cool:

Nou, kijk en oordeel zelf. Tips zijn zeer welkom!

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/560776_346555858786008_293346119_n.jpg

2

Re: ontevreden vissen in de kom

superleuk gedaan hoor  :thumb:

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

ik vind ze superrrrrrrr leuk!!!

Te leuk!!!!

4

ik vind ze echt super gaaf!!

5

Misschien zijn ze niet helemaal geworden wat je in gedachten had, maar dat maakt ze niet minder leuk hoor! Ze zijn SUPER  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

6

Dames, bedankt voor de leuke reacties!

7

Ik vind ze ook echt super gaaf!!!!
Minder kritisch zijn op jezelf dus :)

.. Want taart kan altijd!!

Ik vind ze ook erg leuk!

9

Ze zien er echt super uit... niet zo streng voor jezelf zijn hoor!

Ik heb die bobbels ook wel eens gehad met de cakepops. Volgens mij heeft het vooral te maken met de temperatuur van de chocola, te heet en het gaat verbranden of te koud en dan gaat het een beetje klonten. Heb je er nog cacaoboter, olie of crisco doorheen gedaan om het wat vloeibaarder te maken? Ik heb nog niet zoveel pops gemaakt, dus weet niet zeker of het hiermee te maken heeft, maar door het rustig aan steeds een beetje bij te warmen ging het bij mij beter.

De Basjes zijn echt heel leuk  :D

Groetjes, Anouk

10

Ik vind ze leuk.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

11

Leuk!  :Y

12

welk recept heb je gemaakt voor je cakepops?

13

chan1985 schreef:

welk recept heb je gemaakt voor je cakepops?

Ik heb het op de 'ouderwetse' manier gedaan: ik heb een chocoladebiscuit gebakken en deze vervolgens verkruimeld en vermengd met botercreme en iets jam. Daarna heb ik met de hand balletjes gedraaid

14

Leuk idee!

Misschien wil ik ze wel namaken voor traktatie op t kdvb. Maar hoe heb je visjes gemaakt? Of is t een snoepje?

www.taartenetalage.nl,
De foto etalage van mijn taarten.

15

Kaatje-Karen schreef:

Leuk idee!

Misschien wil ik ze wel namaken voor traktatie op t kdvb. Maar hoe heb je visjes gemaakt? Of is t een snoepje?

De visjes heb ik gekocht bij een stand tijdens T&T, misschien zijn ze ook wel in de webshop te koop?

16

Ohh wat zijn ze leuk en wat knap gedaan! Ook leuk om in combinatie te maken met een zee-taart.. ik ga ze zeker bewaren als je het niet erg vindt  O-)
Heb je hier misschien how to van? :$

17

Kun je (evt via pb) de site geven waar je de visjes hebt gekocht?? Echt een ontzettend leuk idee!

18

Maaike_87 schreef:

Ohh wat zijn ze leuk en wat knap gedaan! Ook leuk om in combinatie te maken met een zee-taart.. ik ga ze zeker bewaren als je het niet erg vindt  O-)
Heb je hier misschien how to van? :$

sorry, geen how to met foto's in ieder geval

19

Muts89 schreef:

Kun je (evt via pb) de site geven waar je de visjes hebt gekocht?? Echt een ontzettend leuk idee!

Ik heb de visjes tijdens de T&T beurs gekocht. Zou eigenlijk niet meer weten bij welke stand precies, heb zo veel gekocht die dag  :o