1

Onderwerp: Korting online workshop

Bij craftsy.com tot middernacht op 24 dec 2012 30 tot 60% korting op alle online workshops, zowel cake decorating als breien, quilten en papierkunst

2 Laatst bewerkt door Adrienne (23-12-2012 01:00)

Re: Korting online workshop

Ha! Ik wild eook al een topic plaatsen, vind ik nu net toevallig deze, en dat op dit tijdstip, najaaaa... :lol:

Anyway, ik raad het van harte aan, zitten erg leuke tussen :Y

Oh, en sommige cursussen zijn zelfs tot 75% korting :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Ik ben benieuwd of iemand die intro to modelling chocolate al heeft aangekocht en zelfs bekeken?

Die kost nu maar €11,39, heel leuke prijs!  :D

4

Oei, ik had 'm nog niet gezien: verleidelijk... :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

iemand tips welke aan te raden zijn? 1 of 2 kopen lijkt me leuk maar welke dan?

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

6

Ik heb me ingeschreven vorige keer voor Exotic Sugar Orchids, Handcrafted Sugar Flowers, Modern Piping, Modern Buttercream. De laatste was/is gratis (gratis is altijd goed!  :lol:).

Maar nog een tijd, zin en gelegenheid gehad om te kijken, aan de slag te gaan. Gelukkig is het met levenslange toegang.....  :9

7 Laatst bewerkt door Grima (25-12-2012 08:35)

De actie is een dag verlengt!
Ik heb de chocolate modeling, de designer handbag en de topsy turvy construction gekocht.
Er wordt heel goed uitgelegd, soms denk je van jaaaaaa, dat heb je al gezegd of dat begreep ik al. Maar beter te veel dan te weinig uitleg.

Iemand hier had de topsy gedaan en was daar heel enthousiast over. Ik heb nog geen tijd gehad die te bekijken, maar de andere twee zijn leuk.