Onderwerp: Tweede parade van mij!
Ik heb er de afgelopen maanden weer flink op losgebakken. Bij dezen de resultaten. Feedback en tips zijn altijd van harte welkom.
Cake pops, als lekkere snack tijdens de suprise en natuurlijk in sinterklaasstijl.
Voor mijn vriend zijn verjaardag. Ik had hem kaartjes gekocht voor de Phantom of the Opera (de musical) waar we op 3 januari samen naartoe zullen gaan in Her Majesty's Theatre in London. Ik vond het alleen zo stom om twee kaartjes in te pakken, dus ik dacht hoe ga ik hem dit op een leuke manier geven. Nou door een taart te geven in Phantom stijl! Hij zag het gelukkig meteen en vond zowel de taart als het cadeau helemaal geweldig!

Wintertaartje
Taartje voor de opening van de nieuwe groepsverzorging van Vivre (locatie Molenhof)

Een vriendin van mij, die helemaal gek is van de volkswagen busjes, maakt prachtige schilderijen. Ze heeft ook al een aantal keren iets voor mij gemaakt en als bedankje verraste ik haar met deze Volkswagenbus-taart. Ze was er ontzettend blij mee en wilde hem eigenlijk niet opeten. Uiteindelijk heeft ze dat op mijn aandringen toch maar gedaan. En ze vond hem ook nog lekker!
Bedankt weer voor het kijken en nogmaals feedback en tips zijn altijd welkom!