Onderwerp: Kadootje!
Voor mijn zoon zijn 9e verjaardag: een kadootje

Gevuld met 3 lagen mbc: chocolade, witte chocolade en bonbonbloc.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kadootje!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor mijn zoon zijn 9e verjaardag: een kadootje

Gevuld met 3 lagen mbc: chocolade, witte chocolade en bonbonbloc.
doe mij ook zo'n kadootje echt mooi! 
Strak! Heel mooi
Heel mooi.... Hoe krijg je het zo strak...
Heel mooi.... Hoe krijg je het zo strak...
erg mooi
erg mooi
Wat lief dat jullie dat zeggen! Ik vond 'm zelf eigenlijk niet zo strak als ik zou willen
, maar ik denk dat je toch al snel té kritisch op je eigen taart bent 
Super gemaakt Tamataartje en gefeliciteerd met je zoon! 
Hey Marsepientje, dank je wel!!
Wauw, wat een mooie taart! Heel erg leuk bedacht en natuurlijk van harte gefeliciteerd!
Deze vind ik heel erg gaaf!!!!!
Mooi en strak! En nog gefeliciteerd met je zoon uiteraard 
Zo'n cadeautje wil ik ook wel hihi
Van harte gefeliciteeerd met je zoon.
Hoe krijg je het voor elkaar dat de strik blijft staan, zakt deze niet in elkaar na een tijdje?
gefeliciteerd met je zoon en een erg mooi kadootje!
Gefeliciteerd met je mannetje. Mooie taart, ook leuk voor een volwassen man, moeilijke doelgroep om iets voor te verzinnen. De kleuren combi is ook prachtig.
Wauwww! Het eerste wat me opviel was, dat-ie zo ontzettend netjes is afgewerkt; prachtig!
Dank jullie wel voor de lieve complimentjes, ik wordt er heel blij van
! De felicitaties heb ik doorgegeven aan Noah!
Ik vind het ook heel moeilijk om iets voor jongens/mannen te verzinnen, zonder gelijk in de bekende tv figuren categorie terecht te komen, dus kwam ik uit op een kado in mannen kleuren.
Het is trouwens best moeilijk om een vierkante taart te krijgen zeg, de breedte gaat wel, maar dan proberen net zo hoog te krijgen, pfff
De strik is van fondant met tylose, niet te dik uitgerold (dikste ring van de Perfect Height Rolling Pin). Daarna de lussen maken en op hun zijkant zetten, ik heb deze how-to gebruikt: http://www.tartacadabra.com/howtos/strik.html.
Ze waren al vrij snel droog genoeg (uurtje) om de blauwe lijntjes en stippen erop te plakken. Na weer een half uurtje ben ik 'm in elkaar gaan zetten met in elke lus wat keukenpapier om 'm mooi rond te houden. De laatste lus heb ik vastgezet door een balletje fondant in het midden van de strik te plakken. Daar heb ik een sleuf in gemaakt waar de laatste lus precies in paste. Ook deze heb ik vervolgens gestut met keukenpapier. Daarna is hij de hele nacht in de koelkast geweest en de volgende dag was hij zoals op de foto.
Prachtig gemaakt.
Zo'n cadeau wil toch iedereen wel!!!! Proficiat met Noah.
Heel mooi
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kadootje!