1

Onderwerp: amandel wondercake met..?

Hallo
morgen ga ik een kersttaartje maken met de amandel wondercake.
Ik wil m vullen (is wel zo feestelijk :D), maar weet ff niet wat er lekker bij is (heb m nog nooit gegeten).

hieronder wat opties, wie weet of dit lekker is?!

Gewone botercreme (evt met speculaaskruiden)
Frambozenjam
Aardbeienjam
Sinaasappeljam
Lemoncurd

wat is lekker hierbij?

Groetjes Marloes

groetjes van Marloes

2

Re: amandel wondercake met..?

Naturel botercreme, of iets met caramel / tiramisu

Iets fruitigs zou niet mijn optie zijn bij de amandelwonder cake..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

okee dankjewel! :D  ik zat erg te twijfelen, iets fruitigs leek mij ook niet zo. Tis voor een toetje dus ik wilde het wel wat meer aankleden met vulling... tiramisu vind ik zelf niet zo lekker.

groetjes van Marloes

4

als toetje.. dan zou ik gewoon lekker een cake bakken hiervan, en als toetje een bolletje caramel ijs met amandelwonder cake erbij

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

5

slagroom! altijd goed  ;)

6

Ok! Caramelijs, amandelwonder cake EN Slagroom :)

(een cake zou ik niet met slagroom vullen  :nooo  daar is de cake die je er boven op legt te zwaar voor)

7

Bommeltje schreef:

Ok! Caramelijs, amandelwonder cake EN Slagroom :)

(een cake zou ik niet met slagroom vullen  :nooo  daar is de cake die je er boven op legt te zwaar voor)

daar zit wat in, hoewel ik de slagroom altijd verdik met klopfix. maar een ander idee wat me nu te binnen schiet, bitterkoekjestoetje van mona!

dankjulliewel!

groetjes van Marloes