1

Onderwerp: Appel(taart)-kaneel cupcakes want je moet toch wat....

Ik zit momenteel thuis omdat ik afgelopen donderdag geopereerd ben aan mijn linker borst waar een flinke (gelukkig goedaardige) knobbel uit is verwijderd. Het is toch een flinke wond dus fondant kneden zit er eventjes een paar weken niet in....
Maar tja, wat moet je dan??

Juist ja, cupcakes bakken!

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/10030_413851778693177_302143839_n.jpg

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/10378_413853065359715_1191283511_n.jpg

Deze cupcakes zijn gevuld met zelfgemaakte compote van goudrenetten, beetje suiker en kaneel en voorzien van een appeltaartcreme toef met kaneel en pure chocolade. Ik heb meteen maar even van de vrije tijd gebruik gemaakt en eens wat moeite en tijd gestopt in het maken van wat mooiere foto's.

ennuh, ik kan jullie zeggen, ze zijn errughhhh lekker!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: Appel(taart)-kaneel cupcakes want je moet toch wat....

Klinkt inderdaad erg lekker!

3

ziet er heerlijk uit! ik kan de geur zo wel bedenken wanneer je die bakt, heeeeerlijk. Veel beterschap!

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

4

Appeltaart crème klinkt lekker, durf bijna niet te vragen maarre een receptje ????

Verder zien ze er ook nog eens mooi uit, leuke foto's geworden.
Fijn dat het gezwel goedaardig was zeg lijkt me dat het een spannende tijd is geweest succes met herstel.

5 Laatst bewerkt door Tigrasas (22-12-2012 23:08)

Geen probleem voor het recept hoor, was beetje van mijzelf en beetje van ..... :)

ik heb botercreme gemaakt met de funcakes mix, hier heb ik een klein beetje Patidess appeltaart doorheen gedaan, heel klein beetje rum (Bacardi Premium Black) en klein beetje kaneel. Ik heb de toef versierd met wat kaneelpoeder en pure choco krullen

Het is inderdaad een hele spannend tijd geweest, er was al een punctie gedaan en ik had 50% kans dat het foute boel was ( en net zoveel kans dat het ok was, maar ja, dat  lijkt ineens niets waard dan). Het was niet kwaadaardig maar omdat men niet wist wat het dan wel precies was en omdat het groeide moest het er toch maar uit. Het is een flinke wond waardoor ik niets kan kneden, dus tja, dan maar aan de cupcakes want wil toch wel wat lekkers maken

Bedankt voor de beterschapswensen!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda