Onderwerp: Black&white weddingcake with topper
Sorry dat de foto geen mooiere achtergrond heeft

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Black&white weddingcake with topper
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Sorry dat de foto geen mooiere achtergrond heeft

Heel gaaf!! 
Zó, die is mooi!!!!
Ik ben wel benieuwd naar een (iets meer?) close-up van de topper, die ziet er zo mooi uit.... 
Zo veel closer gaat niet want dan staat die er niet gans meer op hé

De foto is precies een beetje wazig of zie ik slecht
Mooi weer zoals altijd hoor!

wauw

Die ziet er schitterend uit,top 
heel mooi en stijlvol
Zo veel closer gaat niet want dan staat die er niet gans meer op hé
![]()
De foto is precies een beetje wazig of zie ik slecht
Dank je, heel mooi! 
Prachtig!
Ook erg mooi lint. Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?
Wat een beauty Nicole!!!
Prachtig!
Ook erg mooi lint. Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?
Natuurlijk mag jij dat vragen , ik heb deze op de markt in Stein gekocht 
zooo die ziet er prachtig ui!! Wauw! vraagje welke bakvormen gebruik je hoevel cm zijn die hih ben nog opzoek namelijk. En voor hoeveel gasten was die taart bedoeld. Heel erg bedankt.
De doorsnede van de bakvormen zijn 35...30...25...20...15 en dat moest voor 97 personen zijn maar ze zijn 12 cm hoog en daar kan je makkelijk met 120 personen van eten hoor 
aah dank je wel. zoo dat zijn er veel. hoe hoog zijn jou bakvormen? En heb je veel stokjes gebruikt sorry dat ik zoveel vraag maar moet er binnenkort er ook een maken maar heb nooit 5 laags gemaakt? Super bedankt voor je antwoorden.
aah dank je wel. zoo dat zijn er veel. hoe hoog zijn jou bakvormen? En heb je veel stokjes gebruikt sorry dat ik zoveel vraag maar moet er binnenkort er ook een maken maar heb nooit 5 laags gemaakt? Super bedankt voor je antwoorden.
Mijn bakvormen zijn 10cm hoog en ik heb idd gestut met douwels maar hoeveel precies weet ik niet
, ik bekijk dit taart per taart 
aaah hij ziet er iniedergeval prachtig uit!! Heel erg bedankt.
Mooi hoor. Chique met het kant en knap geboetseerd 
Dank jullie wel dames 
oooh, wauw!!! Wat een schitterende taart!!
Mooi stylish dat kant!
Dank jullie dames 
Erg mooie taart en topper!
Dank je wel Esmaatje 
Wat een geweldige taart! Mag ik vragen hoe je (jullie want ik zie dit veel vaker) de een na bovenste taart zo hoog krijgt??
Als ik mn biscuit bak dan rijst hij wel omhoog maar het midden wordt altijd een bol en hij gaat nooit mooi recht omhoog
Als ik hem uit de bakvorm haal dan zakt vaak de bol wel weer wat in maar als ik hem dan omdraai (onderkant als bovenkant) dan sluit hij dus niet mooi aan op de ondergrond (snap je het nog
)
Alvast bedankt!
Groetjes Sylvia
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Black&white weddingcake with topper