1

Onderwerp: Facebookpagina, wat doe ik verkeerd?

Hallo allemaal,

om mijn creaties te laten zien en mensen op de hoogte te houden heb ik een FB pagina aangemaakt, maar ik snap er nog weinig van, wie kan helpen:

* als ik inlog blijft er bovenaan de pagina "administratiepanel" staan. Hoe krijg ik dat weg?
* Hoe nodig ik vrienden uit of hoe kunnen ze mij vinden?
* Ik heb ook een prive FB, maar daar wil ik mijn nieuwe pagina niet onder zetten, wil het echt apart houden van elkaar.

Ik hoop dat er iemand is die me wegwijs kan maken?
Alvast bedankt!

Achter elke donkere wolk is altijd een lichtpuntje te vinden!

2

Re: Facebookpagina, wat doe ik verkeerd?

Je kunt het administratiepanel alleen verbergen, niet helemaal weghalen. Je kunt op je pagina zelf in het administratiepanel je vrienden uitnodigen, daar staan rechtsonder al je vrienden en die kun je uitnodigen om de pagina te liken, zodra ze liken volgen ze je pagina. Op je eigen facebook staat als het goed is je pagina niet, dit is apart!

Hoop dat ik je er genoeg mee hebt geholpen!

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

3

Simoon schreef:

Hallo allemaal,

* Hoe nodig ik vrienden uit of hoe kunnen ze mij vinden?
* Ik heb ook een prive FB, maar daar wil ik mijn nieuwe pagina niet onder zetten, wil het echt apart houden van elkaar.

:s   Op het moment dat je je vrienden uitnodigt hou je het toch al niet meer 'apart' van elkaar?

Op mijn zakelijke pagina wordt mijn naam in principe nergens genoemd, ik heb er wel zelf voor gekozen om op mijn prive pagina aan te geven dat ik de eigenaar ben van de winkel, en dat is meteen ook een link naar die pagina. Maar ik probeer het wel zoveel mogelijk gescheiden te houden.

Als mensen workshops bij me volgen, kennen ze mijn naam, en ook klanten uit de winkel weten me op facebook prive te vinden. Op zich heb ik daar niet zoveel problemen mee, zolang je dat maar in de gaten houdt ;)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

Je moet een bedrijfspagina aanmaken denk ik. Dan krijg je een tijdelijke paginanaam met een nummer in de link. Als je dan 30 likes op die pagina hebt kan je een gebruikersnaam aanmaken en krijg je een echte nette link zonder de nummers erin.

5

Het is inmiddels gelukt hoor!

Dus mochten jullie willen kijken en natuurlijk de knop "vind ik leuk" indrukken:

https://www.facebook.com/pages/Miss-Bak … 7266001127

Groetjes!

Achter elke donkere wolk is altijd een lichtpuntje te vinden!