Onderwerp: Help!!
Brand!!!
Brandweerman Sam in aktie!

Hij was erg leuk om te maken!
Wat vinden jullie ervan?
Groetjes Anne
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Help!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Brand!!!
Brandweerman Sam in aktie!

Hij was erg leuk om te maken!
Wat vinden jullie ervan?
Groetjes Anne
Erg leuk! Vooral die slang aan de rand...de hele taart is leuk!
leuk dat de 3 en naam uit de slang gespetterd komt goed idee ga ik onthouden, zou m alleen wél volgende x wat hoger of op zij plaatsen...beetje dubieuze plaats zo, moet aan manneke pis denken...sorry 
Wat een mooie taart met leuke details, die slang die de drie spuit, heel goed verzonnen ik zou hem alleen iets anders geplaatst hebben
.
Hihi....hij zit op zijn jasje.....lijkt misschien net wat anders zo!
Haha erg leuk gemaakt. Maar ook ik zou de slang op een andere plaats zetten 
Leuk geboetseerd. En wat de slang betreft sluit ik me aan bij de bovenstaande opmerkingen 
Wat een leuk poppetje! Dat van die slang viel mij ook als eerste op, maar die zit nu toch al geplakt! 
Wat een leuk poppetje! Dat van die slang viel mij ook als eerste op, maar die zit nu toch al geplakt! 
Ja, daar kan ik nu niets meer aan veranderen idd..gelukkig leek het in het echt wat minder zo als op de foto....maar de volgende keer zal ik hem op zijn borst plakken!
Gelukkig was de ontvanger er wel heel blij mee!
hahaha die spuit is echt een beetje dubieus maar dat vindt ik ook van het liedje
Hij is altijd paraat - Brandweerman Sam
Hij is heel accuraat - Brandweerman Sam
maar wel erg leuk gemaakt
iRoshelle schreef:Wat een leuk poppetje! Dat van die slang viel mij ook als eerste op, maar die zit nu toch al geplakt!
Ja, daar kan ik nu niets meer aan veranderen idd..gelukkig leek het in het echt wat minder zo als op de foto....maar de volgende keer zal ik hem op zijn borst plakken!
![]()
Tuurlijk waren ze blij, het is een fantastische taart, laat onze dirty mind, je niet uit het veld slaan.
anne-taarten schreef:iRoshelle schreef:Wat een leuk poppetje! Dat van die slang viel mij ook als eerste op, maar die zit nu toch al geplakt!
![]()
Tuurlijk waren ze blij, het is een fantastische taart, laat onze dirty mind, je niet uit het veld slaan.
hahhaaha.....misschien kan ik hem beter in het 16+ topic plaatsen!
leuke taart zeg! en ook goed geboetseerd! hoe heb je het gedaan als ik vragen mag? komt het hoofd uit een malletje?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Help!!