1

Onderwerp: spoedje hoort botercreme mix geel te zijn

Een hele rare vraag maar wil het even zeker weten voor ik weer helemaal overnieuw ingrediënten moet gaan halen. (Deze taart wordt al duurder dan bedoelt) ik had nog een ongeopend pak botercreme mix liggen. Een half jaar geleden gekocht. Nu heb ik het zoals op het pakje staat met water en poedersuiker gemengd maar het is nu geel. Ik kan mij niet meer herinneren of dat zo hoort of dat het pak toch niet meer goed is. Ik heb het geproefd maar vind het maar raar smaken maar weet ook niet meer of dat zo was, dat dat goedje gewoon vreemd smaakt zonder boter erdoor.

2

Re: spoedje hoort botercreme mix geel te zijn

Ik heb nog nooit botercreme van een mix geprobeerd te maken, maar misschien is het voor andere mensen die willen reageren makkelijk om te weten om welke mix het gaat?

3

Ja daar heb je gelijk in. Het is de FunCakes mix.

4

Dus je mix met poedersuiker en water, zonder boter, is geel?
Ziet er normaal toch half doorzichtig-wittig uit, niet geel :nooo
Welke datum staat er dan op het pak?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

ik weet niet hoe het smaakt eerlijk gezegd, nooit geprobeerd geloof ik (al heel lang niet meer gemaakt).

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Met water en poedersuiker lijkt het eerder een beetje op behanglijm... Smaakt niet naar behanglijm denk ik  :think:

7

Dankjewel dat wilde ik weten...wist niet meer zeker. Ik heb hem een half jaar terug gekocht maar er staat geen datum op. Wist nog wel dat de bavarois mix wittig was maar botercreme mix wist ik niet meer. Zonde maar dan gooi ik hem natuurlijk weg.
En maak ik voor nu maar de botercreme van het recept. Bedankt nogmaals voor het snelle antwoord.

8

Kijk even onderop de zak, daar zal dan de THT-datum staan. Op elke zak van FunCakes staat (ergens) de THT-datum, zéker weten.