Re: ook ik aan de kerstboom hangers
Ze zien er schitterend uit, super mooi.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ook ik aan de kerstboom hangers
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ze zien er schitterend uit, super mooi.
Ooo, die zijn wel errug leuk
. Ik heb al 2 jaar van die uitstekers in de la liggen....heb ze alleen nog nooit gebruikt
.... als ik dit dan weer zie....toch maar eens gaan proberen 
nou zeg...ik maak nog eens een howto...
...dacht dat ik iets moois gemaakt had...krijg je dit!!..pfff..je hebt altijd baas boven baas.....tsss
hihihi...ze zijn prachtig!! Ik vind de roze met de soort strik het mooist
Misschien zou je die ook eens in wit en zwart met zilver moeten uit proberen
.... Lijkt mij namelijk ook erg mooi. Heb zelf geen tijd meer en aangezien jouw huis toch al een puinhoop is kunnen die er ook nog wel bij toch?
Vind je het trouwens goed dat ik bij de howto ook een link naar dit topic zet? Vind het wel leuk om verschillende resultaten bij de howto te zetten...
oh ja...je moet ze nog wel even in de themataarten plaatsen 
nou zeg...ik maak nog eens een howto...
...dacht dat ik iets moois gemaakt had...krijg je dit!!..pfff..je hebt altijd baas boven baas.....tsss
![]()
hihihi...ze zijn prachtig!! Ik vind de roze met de soort strik het mooist
![]()
![]()
Misschien zou je die ook eens in wit en zwart met zilver moeten uit proberen.... Lijkt mij namelijk ook erg mooi. Heb zelf geen tijd meer en aangezien jouw huis toch al een puinhoop is kunnen die er ook nog wel bij toch?
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind je het trouwens goed dat ik bij de howto ook een link naar dit topic zet? Vind het wel leuk om verschillende resultaten bij de howto te zetten...
whahahhaa, nou ik ben heel blij met jouw how to hoor, want zonder dat had ik het niet aangedurfd. en ik heb het toch ietsjes anders gedaan omdat ik altijd op zoek ben naar makkelijke manieren
en aangezien ik en icing niet echt vriendjes zijn heb ik het dus maar gewoon met fondant gedaan.
ik heb vanavond heel hard gewerkt en mijn hele huis, nou ja beneden dan, is inmiddels weer toonbaar. maar ik heb nog wel wat kale koekjes liggen, misschien doe ik morgen nog wel wat. en natuurlijk mag een linkje altijd 
Heel mooi geworden!
Ik vind ze schitterend. Ze zijn super gelukt.

Prachtig zeg! Je maakt er weer gelijk je eigen ding van!!
mooie koekjes geworden
maar ik zag oze niet in je kleurtjes lijst?

ik heb vanavond heel hard gewerkt en mijn hele huis, nou ja beneden dan, is inmiddels weer toonbaar. maar ik heb nog wel wat kale koekjes liggen, misschien doe ik morgen nog wel wat. en natuurlijk mag een linkje altijd
oh...als je toch klaar bent...kun je dan niet even bij mij langskomen? Kan wel wat hulp gebruiken
.
Ga je linkje erbij plaatsen..thanx 
mooie koekjes geworden
maar ik zag oze niet in je kleurtjes lijst?![]()
whahaha die had ik later nog gemaakt. enne roze kan nét bij mij whhahaha
nou Djehr, speciaal voor jou staan er nu soortgelijke in het zwart 
nou Djehr, speciaal voor jou staan er nu soortgelijke in het zwart
jaaaah!!!!helemaal goed
Ik wist het wel
Had al een beeld in mijn hoofd hoe dat er uit zou zien en is inderdaad helemaal mooi
...
Wanner kan ik ze komen ophalen...
...(geintje
)
Ben toch wel nieuwgierig geworden.
Helaas zie ik geen foto's meer.
Is ook een oud topic
maar er staan er nog een paar op mijn website 
ik zie geen foto's
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ook ik aan de kerstboom hangers