1

Onderwerp: mollige bruid, workshop van Annelies

Oh wat was ze leuk om te maken. Dankzij Annelies, wat kan ze goed uitleggen en het was ook erg gezellig in Hoeven.
Sorry voor de mindere foto's, had nu eindelijk even tijd.

Helaas wat transportschade (voorhoofd en rechterborst toch wat gezakt), maar ik blijf ernaar kijken.

Hier komt ze.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RDQS3UAJ-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6KSI4RXN-D.jpg

2

Re: mollige bruid, workshop van Annelies

Heel gaaf!

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

3

Leuk gedaan !

....

4

Bedankt voor jullie reacties!

Vroeg me al af of iedereen sprakeloos was  ;)

Door dit te maken, kon ik gelijk wat basistechnieken meepikken want heb nog niet veel geboetseerd en wat ik deed, had ik zelf een beetje uitgevogeld (met veel minder succes  ;) ).

5

Esmaatje schreef:

:lol:
Ze is leuk! :thumb:  een workshop van Annelies staat ook nog op mijn heeeeel lange verlanglijst!

6

Het was erg leuk om met jullie samen te werken!! Ze is (ondanks haar gezakte borst...... :o  :lol: ) heel leuk geworden!!! :Y  ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

7

Esmaatje schreef:

Door dit te maken, kon ik gelijk wat basistechnieken meepikken want heb nog niet veel geboetseerd en wat ik deed, had ik zelf een beetje uitgevogeld (met veel minder succes  ;) ).

Je hebt het echt knap gemaakt, maar de bruid is al vaker langs gekomen. Als je veel reacties wilt pas je de geleerde technieken tot op een eigen ontwerp, mooie taart eronder en dan komen de reacties wel.

Groetjes Annemarie

8 Laatst bewerkt door Annelies (20-12-2012 15:34)

Annemarie29 schreef:
Esmaatje schreef:

Je hebt het echt knap gemaakt, maar de bruid is al vaker langs gekomen. Als je veel reacties wilt pas je de geleerde technieken tot op een eigen ontwerp, mooie taart eronder en dan komen de reacties wel.

Een roos of andere bloem, een elfje, een draakje.....het is allemaal wel eens voorbij gekomen. Dat neemt niet weg dat de meesten van ons het leuk vinden om te laten zien wat er gemaakt is; dat houdt het forum levendig en daar is (mede) dit forum voor bedoeld..... ;)

Complimentjes is wat iedereen graag hoort, een schouderklopje een fijn gevoel.....al het andere buigen we om naar iets vriendelijks, dat is wel zo prettig.... :Y  Fijne feestdagen!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

9

Hey Buurvrouw, wat was het een leuke workshop hé :)

Vind hem ook erg goed gelukt, wel erg jammer van de transportschade. Maar dat is een goed excuus omer nog een te maken hahaha.

Heb de geleerde technieken ondertussen al verschillende keren gebruikt ( o.a het bovenlijfje) en sta daar iedere keer toch weer versteld van. Zou ook graag de workshop "technieken"  volgen. Dus Annelies als je nog eens in de buurt bent voor een gastworkshop ben ik de eerste die me aanmeld.

En complimenten zijn iid erg welkom, ook als een onderwerp al honderd keer voorbij is gekomen. Want meestal is het voor diegene die m post de eerste keer :)

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

10

Annelies schreef:
Annemarie29 schreef:
Esmaatje schreef:

Een roos of andere bloem, een elfje, een draakje.....het is allemaal wel eens voorbij gekomen. Dat neemt niet weg dat de meesten van ons het leuk vinden om te laten zien wat er gemaakt is; dat houdt het forum levendig en daar is (mede) dit forum voor bedoeld..... ;)

Complimentjes is wat iedereen graag hoort, een schouderklopje een fijn gevoel.....al het andere buigen we om naar iets vriendelijks, dat is wel zo prettig.... :Y  Fijne feestdagen!

Ik bedoelde het opbeurend en had ook al een compliment gemaakt  ;) .

Groetjes Annemarie

11

Bedankt voor jullie fijne reacties, ik snap wel dat het zo werkt en ben blijer met een paar fijne reacties dan per se heel veel en dat is nu meer dan gelukt  ;)

Maar toen de topic een halve dag op 0 stond, vond ik dat toch wel even jammer vandaar mijn opmerking ook.