1

Onderwerp: een red velvet cake, maar dan niet red...

:D , nou ja, aan de binnenkant wel natuurlijk. maar ik ga echt geen rode taart maken  :lol: hij is gevuld met cream cheese. overigens de funcakes mix gebruikt en de cake was perfect gelukt en ook mooi hoog gerezen... hij rees zelfs de pan uit  :Y  :lol:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/563687_395943030490598_368464431_n.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: een red velvet cake, maar dan niet red...

Wauw...schitterend.
Ik vind die sierrand echt gewelding. Waar is die van gemaakt als ik vragen mag?

3

Met een red velvet taart ben ik altijd zo benieuwd naar de binnenkant!
Foto?  ;)
De buitenkant ziet er in ieder geval prachtig uit  :thumb:
Ik heb de mix al in huis..nu nog even de tijd vinden om m uit te proberen..ben benieuwd hoe het smaakt!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

4

Ell& schreef:

Met een red velvet taart ben ik altijd zo benieuwd naar de binnenkant!
Foto?  ;)
De buitenkant ziet er in ieder geval prachtig uit  :thumb:
Ik heb de mix al in huis..nu nog even de tijd vinden om m uit te proberen..ben benieuwd hoe het smaakt!

u vraagt, wij snijden ;)
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/c0.0.403.403/p403x403/305412_395979480486953_2046844063_n.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

weer wow
jij maakt echt zulk mooie taarten helemaal in ahhhhhh als ik ze zie

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

6

Oh My, dat ziet er prachtig en heeeerlijk uit!

7

Mooi, Brenda!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

8

Pinqui schreef:

Wauw...schitterend.

sorry, ik had je vraag nog moeten beantwoorden  :o 
de donkere band is gemaakt met een eigen gemaakte mold (met silli creations) deze mold heet de cotton candy mold. en de rand aan de onderkant (en ook die ornamentjes in het midden) zijn ook zelf gemaakte molds, een set van 2 genaamd the imagination set ;) ik hoop dat ik hiermee je vraag beantwoord hebt. ;)
dank ej wel voor het compliment overigens  ;)

9

Potverdorie, WAT EEN PRACHTIGE TAART!!!!
Hier staan de zakken RedVelvet ook klaar, welke vorm heb je voor deze gebruikt? Hij is zo mooi hoog.

10

Wat een prachtige taart!

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

11

@ babycake, ik heb hier een spingvorm van de sligro voor gebruikt . Die is 12 cm doornsee en 10 cm hoog. Ik had hem voor 2/3 gevuld en was bang dat cake niet zo hoog zou worden, maar hij liep zelfs over ;) ik had nog genoeg beslag over om er nog een paar cupcakes bij te maken ;

12

Dank!
Ik eens kijken wat voor maten ik hier heb liggen. Gebruik ook campingpannen, die hebben van die afwijkende maten maar zijn lekker hoog!

De cupcakes heb ik vorige week gemaakt, creamcheese toef erop en smullen maar.
Die gingen ook al zo de lucht in!

13

kwebbeltje schreef:
Pinqui schreef:

Wauw...schitterend.

sorry, ik had je vraag nog moeten beantwoorden  :o 
de donkere band is gemaakt met een eigen gemaakte mold (met silli creations) deze mold heet de cotton candy mold. en de rand aan de onderkant (en ook die ornamentjes in het midden) zijn ook zelf gemaakte molds, een set van 2 genaamd the imagination set ;) ik hoop dat ik hiermee je vraag beantwoord hebt. ;)
dank ej wel voor het compliment overigens  ;)

Dank je :) Echt helemaal leuk geworden. En die mold vind ik echt fantastisch