1

Onderwerp: Een monster van een taart...

... of toch een Monster High taart!

Mijn nichtje wordt 9 en is zot van Monster High en de kleur groen. De kleur roze is totaaaal niet meer cool; alles moet groen!
Leuk voor mij want bij Monster High is alles roze, zwart, wit en blauw.
Toch leuk opgelost, vind ik van mezelf  :)

Voor de eerste keer de techniek van Inspired by Michelle gebruikt. Ging niet helemaal goed en taart is niet zo strak als gewenst maar oefening baart kunst... Tips meer dan welkom!

Ben toch blij met het resultaat en benieuwd wat mijn nichtje ervan zal vinden (feeestje is vanmiddag). En uiteraard ook wat jullie ervan vinden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TFB8H6RU-D.jpg

As a wise women taught me: ''beg, steal and borrow!'' So everyone hold on to your cake ideas because I'm coming! haha Just kidding.

2

Re: Een monster van een taart...

gaaf

3

Ik vind hem erg leuk. Welke afmeting heeft ie? Volgens mij is het een kleintje of niet. Hoe kleiner de taart hoe moeilijker ik het vind om de fondant/marsepein er zonder vouwen aan de onderkant om te krijgen. Ik vind hem strak hoor  :thumb:

4

Ze zijn 10 en 12.5 cm doorsnede. Idd, hoe kleiner de taart, hoe moeilijker. Maar we zijn meestal maar met een man of 10 en ik vind stapeltaarten zo leuk om te maken...

Bedankt voor de lieve reacties.

As a wise women taught me: ''beg, steal and borrow!'' So everyone hold on to your cake ideas because I'm coming! haha Just kidding.

5

Super leuk en mooie kleurtjes!

6

Kleuren kunnen mooi bij elkaar hoor!
Creatieve oplossing!

Oe... erg leuk!  :thumb:

T leven is als n taart, t is aan jou wat je dr van maakt!