1

Onderwerp: Twijfelachtig fuchsia en heerlijke cupcakes

De eerste taart heb ik nu zo mijn twijfels over, de bruid vroeg een fushia bruidstaart, met zwart en witte accenten. Ook echt prinses-meisjesachtig, dus dit werd hem dan, met roze sparkles ( die op de foto wel precies vlekken lijken maar in het echt was het heel mooi :o )
Meestal krijg ik nadien nog een telefoontje van de bruid of een facebookberichtje dat ze de taart mooi vonden, maar dit keer geen feedback van de bruid, dus nu begin ik te twijfelen of het wel geslaagd was...Haar schoonzus liet me wel weten in een berichtje dat ze hem heel origineel en mooi vond...maar ik weet het niet, tja je kunt niet altijd een bevestiging krijgen van de bruid zeker? Ben benieuwd wat jullie (oprecht) vinden...
Die pluim hebben ze er zelf bijgezet, hoorde blijbaar bij de decoratie :)

Daarna vinden jullie een wit bruidskussentje met gouden bloemen en 5 soorten cupcakes , dit bruidje was wel super tevreden :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y7MDGUBV-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LYKOEAMS-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BUVFAZAO-D.jpg

Maak elke taart alsof het je laatste is!

Re: Twijfelachtig fuchsia en heerlijke cupcakes

ik mis eigenlijk de rand afwerking van de taarten... en op de tweede foto vind ik de glitters wat slordig erop gedaan.. sorry..

3

Allereerst: geweldige anemonen!
Feedback: Is zou voor een iets andere tint roze gekozen hebben, in mijn ogen is dit geen fuchsia, maar dat kan aan de foto liggen.
Verder vind ik m té rozen, had denk ik de kantdelen wit gemaakt.
Maar dat is achteraf, en bovendien heb ik me nog niet aan zo'n hoge stapel gewaagd, dus petje af hoor!

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

4

De onderste is een dummie zeker? Is veel strakker dan de andere lagen. En ik zou er iets minder roze in hebben gebruikt.

Maar ik krijg ook niet van iedere bruid een reactie terug, ze hebben ook wel wat anders aan hun hoofd denk ik dan maar. Was het niet goed dan had je het zeker wel gehoord lijkt me. Dus niet over tobben.

5

Persoonlijk vind ik m heel mooi!
Mooie anemonen, mooie kantmallen..
De glitters lijken op de foto inderdaad wat vlekkerig, maar dat zal
waarschijnlijk door de flits komen.  In het echt zie je t niet zo sterk als bij flitslicht.

Misschien dat de kleur wat paars overkomt in plaats van fuchsia? Zeg het maar...ti's gissen denk ik.
Ik sluit me verder aan bij Biggeltaart; niet iedereen geeft reactie terug.
Als het niet goed zou zijn geweest, dan had je het vast wel gehoord.
Maar kan me voorstellen dat het je een beetje onzeker maakt..dat herken ik ook wel van mezelf hihi
Ik vind het iedere keer spannend wat ze ervan vinden en of het allemaal wel lekker smaakte..onzekerheid...whaaaa

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

6

Vind ze er goed uitzien  :thumb: , had alleen iid een sierrandje mooier gevonden denk ik maar dat is iets waar je volgende keer rekening mee kunt houden:)

Mms dat het bruidspaar op Huwelijksreis is en nog geen reactie heeft gegeven. Maar ik denk dat als het niet goed geweest was je het waarschijnlijk wel gehoord zou hebben.

Wat ik zelf altijd doe is zelf een mailtje sturen of alles naar wens is geweest. ( doe dat bij alle taarten niet alleen de bruidstaarten :)

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

7

Ja inderdaad dan toch beter een rand gedaan, wou gaan voor zo een klassieke bruidstaart zonder randen, dat doorloopt, maar is dan toch niet zo geslaagd als ik gedacht had..

8

Maar over de kleur, had fushia van americollor gebruikt...

9

Soms valt een kleur anders uit, zwart wordt paars, rood niet rood. Ik gebruik voor fuchsia de Rosado van Wilton, die heb ik ook voor deze taart gebruikt: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=204101

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

10

Ja dat is inderdaad nog meer fushsia! Bedankt voor de tip  :thumb:
En al de rest ook bedankt voor de eerlijke feedback :)