Onderwerp: Diep in de zee...
En de meest afschuwelijke vissen moesten er op..

En toen moest er ook nog een pinguin en ijsbeer op...die kon ik toch niet laten verdrinken...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Diep in de zee...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En de meest afschuwelijke vissen moesten er op..

En toen moest er ook nog een pinguin en ijsbeer op...die kon ik toch niet laten verdrinken...

Heel erg gaaf!!!!!
Heel mooi 
Leuke taart! Ik reageer eigenlijk nooit, maar kijk wel vaak rond hier. Vind je taart erg leuk. Ik vroeg me af of je een mal hebt gebruikt voor de vissen en zoja, welke dat is.
Bedankt!
Echt mooi! Leuk dat de taart samen met de cupcakes gepresenteerd worden. Vormt een mooi geheel.
Leuke taart! Ik reageer eigenlijk nooit, maar kijk wel vaak rond hier. Vind je taart erg leuk. Ik vroeg me af of je een mal hebt gebruikt voor de vissen en zoja, welke dat is.
Bedankt!
Ja, ik heb 2 malletjes van first impression gebruikt, de visjes in witte fondant gemaakt en dan met poedertjes gedust.
Bedankt!
Ja, ik heb 2 malletjes van first impression gebruikt, de visjes in witte fondant gemaakt en dan met poedertjes gedust.
mooi
Dankjewel voor je antwoord! Ik ga eens op zoek.
mooi taart
die zee taart, echt super!! zo iets wil ik ook nog een keertje gaan maken!
welke mallen heb je voor de vissen gebruikt?
die zee taart, echt super!! zo iets wil ik ook nog een keertje gaan maken!
welke mallen heb je voor de vissen gebruikt?
De mallen van First impression gekocht in de webshop.
Wat een mooi geheel zo met de cupcakes 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Diep in de zee...