Onderwerp: Toef cupcake

Ik gebruik altijd botercreme van Funcake, maar ik vind de houdbaarheid best wel kort.
De botercreme van hiernaast vind ik niet lekker voor een toef.
Wat gebruiken jullie daarvoor?

De aanhouder wint!

2

Re: Toef cupcake

Bedoel je qua inzakken of hoeveel dagen je de cc goed kan houden?

3

ik heb je gemeld dit is een rubriek om te showen.... geen ervaring met toeven sorry

Proost!

4

Wat vind je een korte houdbaarheid dan?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Tigrasas schreef:

Wat vind je een korte houdbaarheid dan?

kg botercreme mix is 2mnd houdbaar maar ik kan het denk ik ook in porties maken en dan invriezen?
Ik maak namelijk niet zoveel taarten.

De aanhouder wint!

6

Vragen over toeven mogen in de rubriek decoreren, dus daar ga ik je heen verplaatsen. Maarre... een houdbaarheid van 2 maanden???  Dat is niet standaard hoor :nooo

[MOVE] --> Decoreren

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7 Laatst bewerkt door Tigrasas (17-12-2012 22:34)

nou, ik weet het niet hoor, maar ik heb net een zak mix gekocht en deze is goed tot juli 2013....lijkt mij lang zat en is inderdaad meer dan twee maanden

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

8

Snapte al niet wat je bedoelde met houdbaarheid.. :o

Tigrasas schreef:

nou, ik weet het niet hoor, maar ik heb net een zak mix gekocht en deze is goed tot juli 2013....lijkt mij lang zat en is inderdaad meer dan twee maanden

Bij de makro waren de zakken die er stonden houdbaar tot feb. 2013.
Ga het daar dus niet halen.

De aanhouder wint!

10

ik heb die van mij ook bij de Makro gehaald hoor!

Tigrasas schreef:

ik heb die van mij ook bij de Makro gehaald hoor!

Maar niet bij de Makro in Nieuwegein neem ik aan?

De aanhouder wint!

12

Nee, Breda