1

Onderwerp: Bieber taart

Ook ik moest er aan geloven. Een Bieber taart, uiteraard in de kleur paars. Maar ja hoe ga je dat vorm geven. Boetseren is nog niet mijn sterkste kant, dus dan maar tekenen. Dat bleek moeilijker dan ik dacht, dus dat werd het niet. UIteindelijk is dit het geworden.
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/706145_503372359682998_760825446_o.jpg

2

Re: Bieber taart

Heel goed opgelost zo; hij is erg leuk geworden!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Inderdaad heel leuk geworden! Is toch een moeilijk onderwerp en om niet met fotoprints te moeten werken vind ik het een originele uitvoering. Knap gedaan!
Vergeef me; ik ben totaal niet mee met de Bieberhype (en mijn nichtjes zijn nog te jong) maar waarom paars?

As a wise women taught me: ''beg, steal and borrow!'' So everyone hold on to your cake ideas because I'm coming! haha Just kidding.

Caroline schreef:

Inderdaad heel leuk geworden! Is toch een moeilijk onderwerp en om niet met fotoprints te moeten werken vind ik het een originele uitvoering. Knap gedaan!
Vergeef me; ik ben totaal niet mee met de Bieberhype (en mijn nichtjes zijn nog te jong) maar waarom paars?

Paars is de lievelingskleur van Justin Bieber heb ik me laten vertellen

5

Heel leuk gedaan.