1 Laatst bewerkt door Sandra80 (18-10-2012 20:56)

Onderwerp: Oke, daar gaan we...

Hoi,

Ik ben Sandra, hoe verassend... :+ en ik woon in het ooooosten van het land, in Nijverdal.

Vroeger alle bestaande hobby's gehad, dus ben wel 'zo'n miep' die van alles wil proberen. Daar komt bij dat ik het maken van ijs mijn werk mag noemen en dat is toch ook echt zoetigheid!

Ben niet zoals zovelen naar aanleiding van mijn twee jonge kinderen aan het taarten geslagen, maar was enorm onder de indruk van onze bruidstaart. Want... ik stond als enorm bevoorrechte bruid met DE orchideen/parel taart van Eline voor mijn neus op onze bruiloft!!  :D (bij gebrek aan nog grotere smiley)
En we hadden ook al een echte 'Eline' gekregen bij de geboorte van onze zoon en voor mijn vrijgezellenfeest. Nou, dan gaat het wel kriebelen hoor!

Dusss... na bijna een jaar geleden me te hebben aangemeld en te hebben meegespiekt, hier ben ik.

Groetjes,
Sandra

2

Re: Oke, daar gaan we...

Welkom. Je gaat vanzelf steeds meer bakken en decoreren, want het is echt ontzettend leuk

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

3

Bedankt Tjiwy86.
Ik begin het al te merken... wat nou, huishouden? Eerst een taart bakken!  :/  :D

4

:D  :thumb:  :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Welkom,

Een taart bekijken en krijgen is leuk maar zelf een kunstwerk in elkaar zetten is helemaal top.

Veel oefenen en het forum afstruinen dan gaat het zeker lukken.

6

Heeeeeee, daar ben je!! Ik ben lekker op tijd, maar ik kom er dus NU al achter dat je ook lekker op het forum bent! Jeeej! Gezellig!!  :Y Ik ben al een week elke avond aan het denken dat ik jou even moet bellen, ben zo benieuwd hoe het met je gaat. Maar elke keer als ik alle kindertjes gevoed, gelaafd, verschoond en slapend in bed heb, is het al heeeeeel laat.... zucht.... Maar het gaat me binnenkort lukken, ik voel het!  :lol: