Onderwerp: prinses te paard
de 2 ling wordt 6 en de ene is gek van paarden en de andere is een echt prinsesje, tja dan wil je 2 verschillende taarten die wel bij elkaar horen. Dit heb ik er van gemaakt.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » prinses te paard
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
de 2 ling wordt 6 en de ene is gek van paarden en de andere is een echt prinsesje, tja dan wil je 2 verschillende taarten die wel bij elkaar horen. Dit heb ik er van gemaakt.

Schattig! Erg leuk! Leuk idee met die medalions het meisje is ook goed gelukt.

WAUW!!!! Die zijn schattig!!
Je kunt goed zien dat ze bij elkaar horen....
Oooh wat een heerlijke taarten hier ben ik gek op
Mooie kleurtjes en lekker strak!
Ze zien er superleuk uit. Prachtig afgewerkt tot elk klein detail.
Zat er nog wat in?
Vind dat altijd leuk bij jou te lezen, omdat jij zo lekker bakt. (gezien je recepttips)
Mooie taarten! Lekker rustig maar heel stijlvol!
Heb je de letters gebruikt die bij de Taarten Decoreren zaten? Zo ja, hoe heb je ze gebruikt? Ik heb ze ook maar het is me nog niet gelukt mooie letters te maken! 
Ze zien er superleuk uit. Prachtig afgewerkt tot elk klein detail.
![]()
Zat er nog wat in?
Vind dat altijd leuk bij jou te lezen, omdat jij zo lekker bakt. (gezien je recepttips)
hihi was ik vergeten erbij te zetten
vind ik altijd leuk dat jij en carien dat zo graag willen weten
nou hier komt ie
de groene de klassieker choc spongecake met stroopwafel en caramel met een vleugje zelfgemaakte praline
de rose vanille spongecake met fram/aardbeien gelei en hiermee ook de creme op smaak gebracht
en allebei natuurlijk op basis van MBC
groetjes connie
Mooie taarten! Lekker rustig maar heel stijlvol!
Heb je de letters gebruikt die bij de Taarten Decoreren zaten? Zo ja, hoe heb je ze gebruikt? Ik heb ze ook maar het is me nog niet gelukt mooie letters te maken!
dank je
het zijn de letters van the jem
zeer dun uitrollen aan laten drogen en dan pas uitsteken
groetjes
mieperdepiep schreef:Ze zien er superleuk uit. Prachtig afgewerkt tot elk klein detail.
![]()
Zat er nog wat in?
hihi was ik vergeten erbij te zetten
vind ik altijd leuk dat jij en carien dat zo graag willen weten![]()
nou hier komt ie
de groene de klassieker choc spongecake met stroopwafel en caramel met een vleugje zelfgemaakte praline
de rose vanille spongecake met fram/aardbeien gelei en hiermee ook de creme op smaak gebracht
en allebei natuurlijk op basis van MBCgroetjes connie
Dan krijg je het er wel van dat ik dan weer zóó nieuwsgierig wordt.
Heb je stukjes stroopwafel gebruikt? Door de MBC? En naar je praline wordt ik ook benieuwd. Snap het als je hier geen uitgebreide recepten wilt neerpennen, maar wat je er zoal door doet is al heerlijk om te lezen!
Zooo knap!! En tot in de puntjes afgewerkt!
Ik ben vooral benieuwd naar de mal die je hebt gebruikt voor de kadertjes, is dat eentje van hittepetaart??
Zooo knap!! En tot in de puntjes afgewerkt!
Ik ben vooral benieuwd naar de mal die je hebt gebruikt voor de kadertjes, is dat eentje van hittepetaart??
yep die ovale van hittepetaart als je voorzichtig bent kun je m makkelijk vervormen tot groter of rond zoals hier

Ohh dat kader is echt prachtig zeg!
De taartjes zelf natuurlijk ook whaha, maar dat kader maakt het echt af!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » prinses te paard