1 Laatst bewerkt door Fondaant (17-12-2012 08:46)

Onderwerp: Daar is Fondaant! Gegroet!

Goedenavond voornamelijk dames en misschien wat heren!
Ik zou mijzelf ook graag even aan u willen voorstellen.
Mijn naam is Danielle, ik ben 23 jaar en ik ben ook recent geïnfecteerd geraakt met jullie virus. En het is ernstig, de kans is groot dat het niet meer te genezen is.
Ik ben van kleins af aan al gek op koken en bakken en probeer ook altijd mijn familie en vrienden te verassen met allemaal lekkers, ik ben dan ook regelmatig mijn plastic bakjes aan het terugzoeken in hun keukens.
Ik werk en leer dan ook voor kok/patissier.
En ik kom uit Zoetermeer en woon samen met mijn lieve vriend Paul.
De meeste dames hier hebben mensenkinderen, wij hebben drie poezenkinderen. Haha

Ik ben dus nieuw op het forum en het is ook een nieuwe hobby.
Het begon een paar weken geleden toen ik mijn vader sprak over zijn bruiloft, ik stelde voor om hun bruidstaart te maken. Hij vond het een geweldig idee! Toen ben ik me heel erg gaan verdiepen in stapeltaarten en bruidstaarten, toen dacht ik, onee waar ben ik aan begonnen!Hoe ingewikkeld het eigenlijk lijkt en wat je er wel niet allemaal voor in huis moet hebben. Maar door veel te lezen en te kijken op internet en met behulp van jullie forum ben ik redelijk wegwijs geworden in het maken van stapeltaarten en heb een hoop inspiratie opgedaan voor de toekomst, bedankt!

Uiteindelijk is het nog aardig goed gekomen met de bruidstaart, mijn vader en zijn vrouw zijn getrouwd op 12-12-12.
Ik zal hier wel een topic voor openen bij het onderwerp bruidstaarten.
Ik ben zeer benieuwd naar jullie creaties en ook wat jullie van de mijne zullen vinden.

Groetjes, Danielle.

2

Re: Daar is Fondaant! Gegroet!

Hoi, ik ben hier ook pas! Ben heel benieuwd naar de bruidstaart!

3

Re: Daar is Fondaant! Gegroet!

Haaj jij ook welkom! De bruidstaart staat op het forum onder bruidstaarten. Genaamd eerste bruidstaart 5 lagen 12-12-12. Ben benieuwd wat je ervan vindt.

Groetjes!