1 Laatst bewerkt door Angelique (14-12-2012 09:45)

Onderwerp: Even voorstellen

Goedemorgen allemaal,

Gister besloot ik mij hier in te schrijven en wil ik me via dit berichtje even voorstellen. Ik ben Angelique en woon samen met mij zoontje van 5 jaar. Hij is een vrolijk ondernemend mannetje en proeft met veel enthousiastme al het lekkers dat ik maak  :P 
Er valt voor mij nog een hoop te leren want ik ben pas sinds een maand of 3 helemaal in to the taarten en voel ik mij helemaal 1 met mijn keuken ;-) Ik heb al aardig wat gebakken en krijg veel positieve reacties. Dat de taarten en cupcake's er mooi uit zien en wat denk je...nog lekker smaken ook!
Maar jeetje wat een fantastische site is dit zeg!
Er komen zulke mooie en lekkere dingen voorbij en wat een creatieviteit ook!
Ik lees met veel belangstelling jullie vragen en tips en probeer ze allemaal op te schrijven. Ik laat het allemaal maar een beetje over me heen komen wat hier te ontdekken valt  :)

Groetjesss
Angelique

2

Re: Even voorstellen

e.b.m. schreef:

Spam gemeld! :S

Spam gemeld?  :think:

3

Angelique schreef:

Goedemorgen allemaal,

Gister besloot ik mij hier in te schrijven en wil ik me via dit berichtje even voorstellen. Ik ben Angelique en woon samen met mij zoontje van 5 jaar. Hij is een vrolijk ondernemend mannetje en proeft met veel enthousiastme al het lekkers dat ik maak  :P 
Er valt voor mij nog een hoop te leren want ik ben pas sinds een maand of 3 helemaal in to the taarten en voel ik mij helemaal 1 met mijn keuken ;-) Ik heb al aardig wat gebakken en krijg veel positieve reacties. Dat de taarten en cupcake's er mooi uit zien en wat denk je...nog lekker smaken ook!
Maar jeetje wat een fantastische site is dit zeg!
Er komen zulke mooie en lekkere dingen voorbij en wat een creatieviteit ook!
Ik lees met veel belangstelling jullie vragen en tips en probeer ze allemaal op te schrijven. Ik laat het allemaal maar een beetje over me heen komen wat hier te ontdekken valt  :)

Groetjesss
Angelique

Hoi Angelique, welkom op het forum! Ik ben hier zelf ook nog niet zo lang, dus kijk net als jou m'n ogen uit :) Heel veel plezier in ieder geval met het bakken en wel foto's plaatsen he! ;)

Je bericht stond niet goed, dus heb het even gemeld. Dan kunnen meerdere mensen het lezen :)

Groetjes, Maaike

4

Welkom op het forum, ik heb je berichtje even een eigen topic gegeven.

@Maaike: de spam die gemeld is, is verwijderd, maar de meldingen dat er spam stond worden daarmee niet verwijderd :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Hai Maaike,

Wat fijn dat je dat hebt gedaan, dankjewel! Het is even wennen en uitproberen hoe alles hier werkt. Jij ook heel veel bak plezier en ga me best doen binnenkort een foto te plaatsen ;-)
Aankomende week maak ik een Bobo taart voor 24 pers. voor mijn neefje die 2 jaar wordt. Ik hoop dat ie ook zo wordt zoals ik hem in gedachten heb hihi!

Fijn weekend alvast!

Groetjes
Angelique

6

Zo 24 personen is best veel! Maar wat leuk, het lijkt mij ook zo leuk om een bobo taart te maken! Heb heel veel leuke voorbeelden op het forum voorbij zien komen :) Wat voor taart maak je? Wordt het een grote vierkante taart, of een stapel?