1 Laatst bewerkt door marieke84 (09-12-2012 21:20)

Onderwerp: Christmas Cookies Party in blogland?

Een tijdje terug liet ik op het forum al zien dat ik printables had gemaakt voor een Christmas Cookies Party. En deze staan nu online tijdens mijn Christmas Countdown die nu bezig is.

Even kort het idee achter een Christmas Cookies Party:

Je organiseert een feestje voor je vriendinnen en iedereen neemt haar favoriete zelfgebakken koekjes mee. Deze koekjes worden op borden neergelegd en het feest kan beginnen. De koekjes worden bekeken, getest en dan wordt er op gestemd.

Wie heeft het meest lekkere koekje, het meest creatieve koekje, het mooiste koekje en het meest unieke koekje. De koekjes met de meeste stemmen winnen.

Nu heb ik vandaag dus het bericht online gezet met de printables om een Christmas Cookies Party te organiseren. Klik hier.

Maar nu leek het mij een leuk idee om ook een Christmas Cookies Party online te houden.

Ik weet namelijk dat er hier veel dames zijn die ook een blog bijhouden en het lijkt mij leuk als deze dames dan hun favoriete recept op hun blog zetten en dan link ik deze allemaal volgend weekend op mijn Christmas Cookies Blog-Party bericht.

Dus heb je een blog en heb je een lekker koekjes recept deel deze dan op je blog met een foto en recept en stuur mij een e-mail (gewoonmariekeblog@gmail.com) dan kun je volgende week meedoen met de Christmas Cookies Blog-Party

Laat mij weten of je jullie dit leuk vinden.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

2

Re: Christmas Cookies Party in blogland?

hey marieke leuk, ik doe mee :)

Met deze gingerbread koekjes

http://www.uitpaulineskeuken.nl/2012/12 … ekjes.html

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

3

Ik zet je erbij Pauline, helemaal leuk!

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

4

Leuk :)

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl