1

Onderwerp: barbietaart

hallo allemaal,
zal mij even voorstellen ben lavina en nieuw hier haha.
ik wil graag een barbietaart voor mijn dochter maken zij is volgende week jarig maar nou vroeg ik mij af hoeveel ingredienten ik overal van moet hebben zoals de cake en de botercreme?!

groetjes lavina

2 Laatst bewerkt door xylina (12-12-2012 16:32)

Re: barbietaart

Je vraag staat verkeerd;) heb het even gemeld!

Ik ben een beginner dus kan je niet helpen suc6!

3

Welkom op het forum!

De rubriek Taartenparade waar je nu je bericht hebt geplaatst is een show-rubriek, dus om je taarten te laten zien.

Jouw vraag past beter in een andere rubriek: [MOVE] -> bakken & vullen.

Voor een duidelijk antwoord op jouw vraag is het makkelijk als je beschrijft hoe je de barbietaart wil gaan maken (bakvorm, fondant/marsepein etc)

Verder is er een zoekfunctie op dit forum en zijn er over barbietaarten al veel vragen gesteld.
Ook staat er een how-to, die je via de linkerbalk kunt vinden: http://www.deleukstetaarten.nl/howto/13/Barbie/

4

Hallo,
Ik ben lavina en wil graag voor de eerste keer een barbietaart voor mijn dochter maken!
Maar ik weet niet wat ik van alles moet hebben kwa ingrediënten voor de cakebeslag en de botercreme! Ik werk het af met fondant!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!

5

Ik heb een ronde bakvorm de grootste doorsnede is 24 cm

6

Eerlijk gezegd een ronde kom;)

Ik heb je toch even gemeld, want nu is je topic verplaatst en heb je ook een nieuw topic geopend

Verder had karin je volgens mij al een aantal tips gegeven

Een ronde bakvorm is niet heel handig voor een barbietaart.... een wilton wondermold  bijv wel, want anders kom je niet aan de hoogte en vorm

I never met a calorie I didn't like....

8

Hoi
Ja ik ben nieuw dus snap het nog niet helemaal hier Hihi
Het is net zo iets met dezelfde ronding!

9

2 topics samengevoegd