Onderwerp: tip voor gatis website te maken...
Wil graag een website gaan opzetten voor mijn mooie taarten. Wie weet e een n site welke makkelijk te bouwen is, en makkelijk te onderhouden! En boven al gratis!!
Hoor graag van jullie...
Gr. Lobke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » tip voor gatis website te maken...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wil graag een website gaan opzetten voor mijn mooie taarten. Wie weet e een n site welke makkelijk te bouwen is, en makkelijk te onderhouden! En boven al gratis!!
Hoor graag van jullie...
Gr. Lobke
Dit is geen onderwerp voor Vraag&Aanbod.
[MOVE] --> Het WWW
ik heb een site via simpsite gebouwd, makkelijk, en simpel bij te houden.
Alleen als je geen extra pakketten besteld (die kosten dan wel weer geld) zijn de mogelijkheden niet eindeloos.
ik heb een site gemaakt via webklik.nl, dat is ook erg makkelijk want in 2 uur tijd was ik klaar. gratis zolang je maar niet je eigen domeinnaam wil hebben. kijk maar in mijn onderschrift en breng een bezoekje aan mijn site. ik kreeg deze tip van iemand die ook een ramp is met de computer. mijn idee was dus: als zij het kan, kan ik het ook. besteed een avondje tijd en je hebt je site.
ik heb een site gemaakt via webklik.nl, dat is ook erg makkelijk want in 2 uur tijd was ik klaar. gratis zolang je maar niet je eigen domeinnaam wil hebben. kijk maar in mijn onderschrift en breng een bezoekje aan mijn site. ik kreeg deze tip van iemand die ook een ramp is met de computer. mijn idee was dus: als zij het kan, kan ik het ook. besteed een avondje tijd en je hebt je site.
je link werkt niet
zie het nu ook: klik hem aan en dan rechtermuisknop- snelkoppeling kopieren en dan plaatsen in je browser. dan lukt het wel.
dank
google sites, makkelijk bouwen, helemaal gratis en supersimpel aan te passen. Ook een reactie formulier koppelen is mogelijk, ook gratis.
weebly.com
is de site die ik wilde gebruiken
everyoneweb.com
Ik gebruik weebly.com en vind het ideaal en makkelijk.
Wil je ze alleen laten zien? Of wil je ook dat mensen de taarten bij je gaan bestellen?
zie het nu ook: klik hem aan en dan rechtermuisknop- snelkoppeling kopieren en dan plaatsen in je browser. dan lukt het wel.
dank
Je moet even in je onderschrift de punt weghalen achter je link. Dan werkt ie wel.
ik heb ook een site van webklik.nl
jimdo kan ook, maar ik vind webklik makkelijker.
Je kan ook een blog beginnen, heel makkelijk en gratis
Je kan ook een blog beginnen, heel makkelijk en gratis
Hoe doe ik dat? en wat is het anders dan een website???
Wil je ze alleen laten zien? Of wil je ook dat mensen de taarten bij je gaan bestellen?
Ik zoek een manier om mijn taarten openbaar te showen, en als mensen ze mooi vinden kunnen ze mij altijd benaderen (maar is niet mijn hoofd reden)
Weet jij misschien ook wanneer je een KVK nummer nodig hebt? Is het zo dat als je aangeeft op je website "dat ze kunnen bestellen" je verplicht ben een KVK nummer te hebben???
Wat ik begreep uit andere berichten op het forum is het zo dat je wel mag aangeven dat er taarten besteld kunnen worden, maar dat je geen prijzen mag noemen.
Als je wel prijzen neerzet ziet men dat als reclame maken, en dat mag officieel niet zonder kvk
Er zijn heel veel topics in bakken voor anderen die gaan over het wel/niet aanmelden bij kvk
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » tip voor gatis website te maken...