Onderwerp: make-up taart met eerste keer frosty sheet (rand)
make up taart.
jeetje wat is vierkant toch lastig te bekleden, was de tweede keer , normaal vraagt iedereen altijd een ronde gelukkig hihi.
lippenstiftjes enzo maken was erg leuk, vond bij de action een chocolade malletje dus dat scheelde werk zeg.
de frosty sheet was een leuk ideetje, snijden printen lukte allemaal prima. ertegenaan plakken met kwastje beetje bevochtigen.
maar oeioei de volgende dag uit de koelkast om foto te maken voordat de tegenover buurvrouw hem kwam halen was de rand aan de voorkant ingescheurd van onderkant en zijkant was gaan bobbelen!! hellup. ik schoot in de stress. snel printer aan en nieuwe printen.
maar nu kwam het, de eerste dus eraf ( achteraf had ik beter een bredere kunnen printen en hem eroverheen kunnen plakken denk ik. weet trouwens niet of je ze op elkaar kan plakken)
kreeg hem er niet handig vanaf. ik geloof niet dat de buurvrouw het heel goed zag maar ik zag het wel. zo irritant. ik schoot echt even in de stress joh.
heeft iemand tips of een idee hoe dit kan? zou het toch vochtig zijn geweest in de koelkast? hij stond wel in taartdoos....sorry nou hier de foto's