1

Onderwerp: Vier decoraties op 1 taart?

Even ideetjes opdoen...

Iemand heeft me gevraagd een verjaardagstaart te maken voor haar tweeling van 5 (jongen / meisje). Nu blijkt echter dat deze verjaardag gevierd gaat worden met die van hun zusjes van 4 en 6.... Het moet dus 1 taart worden voor 3 meisjes van 4,5,6 en 1 jongen van 5. Ze wil ze graag allemaal een eigen 'hoekje' geven. Het wordt een vierkanten taart van 25x25. Ieder een eigen hoekje zou dus best kunnen maar hoe verbind ik die, en zouden jullie iets met boetseren doen of alleen puzzelen of zo??

Alle ideeën zijn welkom !

2

Re: Vier decoraties op 1 taart?

Is er iets wat de vier met elkaar 'verbindt'?? Hebben ze iets wat ze allemaal leuk vinden??
Zo niet, dan zou ik denk ik met 4 kleuren gaan werken die in elkaar 'overlopen. Dus roze - fuchsia - paars - blauw; de roze tinten voor de meiden en het blauw voor de knul.
Je kunt dan elk hoekje versieren met wat bij het kind past. Dit kan een 'auto' bij de knul zijn en make-up bij een meisje.
Je kunt ook simpel iets met ballonnen doen in kleurverloop en wat met de namen van de kids en de leeftijden geboetseerd er bovenop??

Ehhh... ik roep maar wat hè!!
Ben wel benieuwd wat je ervan gaat maken! Hou je ons op de hoogte??

3

Je kan ook gebruik maken van opstaande randen. Dat wordt wel vaker gedaan voor 2 taarten in 1 maar zou ook met 4 moeten kunnen. Zal even kijken of ik een voorbeeldje kan vinden van wat ik bedoel

4

Tja... De tweeling is gek op ridders en prinsessen maar wat die andere twee leuk vinden weet ik eigenlijk nog niet. En om nou 1 prins met 3 prinsessen te doen

5

Je kan misschien zoiets maken: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=152555

dan kun je voor ieder zijn/haar eigen ding maken?

6

Karin09 schreef:

Je kan misschien zoiets maken: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=152555

dan kun je voor ieder zijn/haar eigen ding maken?

jaaah! die zocht ik!