Onderwerp: Bruidstaart voor mijn baas
Gisteren deze bruidstaart mogen serveren voor mijn "baas"

groetjes, Astrid
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart voor mijn baas
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gisteren deze bruidstaart mogen serveren voor mijn "baas"

groetjes, Astrid
WOOOW da''s een boel werk geweest, al die rozen en die pareltjes
heel mooie en knappe taart (
denk ik...., krijg je nog andere foto's
)
Waar waren de taarten mee gevuld? 
even een betere foto dan haha, ik zat in de nachtdienst en had niet zoveel tijd..
De onderste taart: chocoladecake gevuld met witte chocoladecreme en kersen, afgewerkt met witte chocoladeganache en fondant.
De tweede taart: rose champagnecake gevuld met een champagne aardbeiencreme, afgewerkt met botercreme en fondant
De drede taart: Orange zest cake, gevuld met orange buttercream, een ingekookte sinaasappelmarmelade, getempreerd met een contreaux-siroop, afgewerkt met bbc en fondant.
De vierde taart: Vanillebiscuit, gevuld met frambozenjam en meringue botercreme, afgewerkt met bbc en fondant.
De vijfde taart (helemaal bovenop: Citroen moscovisch gebak, gevuld met citroen bavarois en afgewerkt met een citroen bbc en fondant.
En dan nu een betere foto:
even een betere foto dan haha, ik zat in de nachtdienst en had niet zoveel tijd..
De onderste taart: chocoladecake gevuld met witte chocoladecreme en kersen, afgewerkt met witte chocoladeganache en fondant.
De tweede taart: rose champagnecake gevuld met een champagne aardbeiencreme, afgewerkt met botercreme en fondant
De drede taart: Orange zest cake, gevuld met orange buttercream, een ingekookte sinaasappelmarmelade, getempreerd met een contreaux-siroop, afgewerkt met bbc en fondant.
De vierde taart: Vanillebiscuit, gevuld met frambozenjam en meringue botercreme, afgewerkt met bbc en fondant.
De vijfde taart (helemaal bovenop: Citroen moscovisch gebak, gevuld met citroen bavarois en afgewerkt met een citroen bbc en fondant.
Gaaf zeg! En wat een eer lijkt me dat! Hoe vond hij de taart?
Ik vind het een geweldige taart, mooi ontwerp, mooie kleuren. Van onderen geteld taart 1, 2 en 5 heel mooi. Bij taart 3 en 4 zie ik een wat mindere afwerking. Jammer want je laat verder heel veel vakmanschap in je taart zien.
en ook nog errug
allemaal

Errug mooi 
oeps ik zie dat 3x geplaatst is, heb m toch echt maar 1x geplaatst. Hoe kan dat nou?
Annemarie, bedankt voor je kritische blik, voor wat betref laag drie: ben het met je eens, het randje onder kwam er onverwacht op omdat de fondant beschadigde tijdens het plaatsen. (de cake was erg zwaar en hij gleed bijna uit mijn handen) Daar moest ik iets mee, zodoende kwam daar zo'n randje...maar verder was ik met 3 wel tevreden. Ben wel benieuwd naar wat je aan 4 minder vond? Fijn om te horen wat ik kan verbeteren!!
Bij laag 4 zie je de vulling er door heen, de zijkant is niet glad zeg maar, of dat lijkt iig zo op de foto. En je ziet de drum er onderuit steken. Maar het is echt een mooie taart hoor en met een hoge moeilijkheids graad ook.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart voor mijn baas