Re: wit met goud, love royal icing
dank je wel allemaal
@Kez: hoe is het daar, zo ver weg?
@ Miss, die randjes worden rechtstreeks op de taart gespoten.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » wit met goud, love royal icing
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
dank je wel allemaal
@Kez: hoe is het daar, zo ver weg?
@ Miss, die randjes worden rechtstreeks op de taart gespoten.
Prachtig !!
Het is hier meestal erg leuk, soms heel vervelend en bijna altijd stralend weer! En ik doe mijn best zoveel mogelijk taartjes te bakken, alhoewel de Texaanse regels wel streng zijn voor thuisbakkers. En geen marsepein te krijgen (behalve kleine pakjes van 100 gram voor tien dollar), dus alles met fondant.
Groetjes,
Karlijn
Het is hier meestal erg leuk, soms heel vervelend en bijna altijd stralend weer! En ik doe mijn best zoveel mogelijk taartjes te bakken, alhoewel de Texaanse regels wel streng zijn voor thuisbakkers. En geen marsepein te krijgen (behalve kleine pakjes van 100 gram voor tien dollar), dus alles met fondant.
Groetjes,
Karlijn
klinkt een beetje als hier behalve dan dat wij geen stralend weer hebben
Dat zal best lastig zijn daar met de strenge regels, anderzijds ook wel goed dat niet alles zomaar mag. Het gaat toch om voedsel. En iedereen die die kant in gaat moet dus eigenlijk een pakje marsepein meenemen 
Wow! Wat prachtig zeg!
Werkelijk prachtig! 
Zooooooooo, ik ga er van tegen mezelf praten!!!!!!!!! Heel mooi!!!
Hier nog een 'hardop prater'
Wat een kunstwerk!!

als ie maar niet gaat antwoorden dan.
Dank je wel allemaal 
SCHITTEREND!!!!!!!!!!!!!! WAUW WAUW WAUW!!!!!
Ik ga vandaag naar mijn 2e dag PME1, maar ik wil ook zeker alles gaan doen! Hopelijk kan ik dan ook zo'n kunstwerk creëren!!!
dank je vanessa. Je leert veel van pme 1, 2 en 3 en dan daarna vooral veel oefenen
Er zijn ergere dingen toch?
Wowie!!!
Erg mooi!
Wat apart en wat een mooie taart........!!
WAUW in een woord GEWELDIG

prachtig!
dank je wel

plaatje!!! toptaart!!!

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » wit met goud, love royal icing