1

Onderwerp: mijn eerste cakepops-probeerseltjes

Hoi allemaal,
Ik ben een beetje nieuw hier.. Nouja, ik fladder hier al een weekje of 2 rond op zoek naar tips en receptjes kwijlend voor m'n scherm als ik al jullie lekker gebak zie!
Vandaag waagde ik me voor het eerst aan cake pops. Decoreren zit me helemaal niet in de vingers, maar hé je moet ergens beginnen! Toen vielen de krengen ook nog van hun stokje, namen een duik in de pot candy melts.. geklieder en het nodige gemopper in de keuken, de vloer was meteen ook gedecoreerd!  :/ 
met het schaamrood op de wangen wil ik jullie toch mijn eerste cake pops showen  :o Ze zijn niet van de mooiste, maar goed genoeg om mee te starten denk ik dan maar.. Groetjes, Sofie
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CYX6KQCM.jpg

Lijnen??? Een dikke lijn is toch ook een lijn??

2

Re: mijn eerste cakepops-probeerseltjes

Zie zien er toch  prima uit!!!! Niets om je voor te schamen  :thumb:

Leuk! Ik vind het ook altijd een geklieder met cakepops en ik die het ook nogeens met gewone chocola en geencandymeltss :Y

Pls LIKE facebook.com/toetjestafel &
follow me @ INTSTAGRAM: toetjestafel

4

Ik vind ze er super uitzien! Lekker roze, hou ik van!

Mij is het ook nog niet gelukt om de cakejes op de bol te laten zitten en door de melts te halen! Ik ga van de week met chocolade proberen. Wie weet lukt dat!

Nogmaals, erg leuk! Goed begin (is het halve werk)

5

pfff heb er zoveel werk ingestoken en nu vind ik ze niet lekker! heb een chocoladecake gebruikt met suikerglazuur... volgende zondag maar eens een gewone vanillecake proberen met een botercreme.
Bedankt voor jullie reacties!

Lijnen??? Een dikke lijn is toch ook een lijn??

6

Zien er prima uit, hoor!

Tip om het 'er af vallen' te verminderen (bij mij vallen ze er af en toe nog steeds vanaf). Ik maak een gaatje in het balletje met een stokje, dan doop ik het stokje in de gesmolten chocola en dan in het gaatje. Hard laten worden in de koelkast of vriezer. Ik doe alle ballen altijd met dezelfde kleur, zie je toch niet meer als de chocola erom zit.
Dan de koude balletjes door de gesmolten chocola, stolt het lekker snel! Dus wel opletten dat je op tijd je versiering erop strooit.

Succes met je volgende series!

7

het zal best een geklieder zijn geweest, maar ze zijn prachtig!
veel mooier dan mijn eerste, tweede én derde cakepops  :+

Hahahaha wat zonde van je werk dat je ze niet lekker vind! Maar zo herkenbaar, ik vond ze ook niet lekker. Ik had ze van een restje cake gemaakt. Maar verse cakeballetjes zijn veel lekkerder.
Ach, je hebt er van geleerd moet je maar denken.
Ik vind ze er trouwens wel goed uitzien voor je eerste lading hoor!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

9

knap gedaan hoor zeker voor een eerste keer... Die van mij vlogen de eerste keer door de kamer met de bak chocolade er achter aan haha.. wat een klieder werkje...

10

Ik heb je pops gevonden. Ze zijn juist superleuk geworden. Mooi dat roze. Helemaal niet slecht, zeker niet voor een eerste keer :thumb:

Groetjes Marleen

11

Welk recept hebt je gebruikt voor de cakepops?