Bedankt voor de leuke reacties.
Carien schreef:Ik vind het popje ook wel een heel mooi koppie hebben, zou alleen zelf een stola oid om die vreemde ellebogen doen
Ik wilde eigenlijk zelf een popje maken, maar had de armen te hoog vastgemaakt en geen tijd meer om opnieuw te beginnen. Vind dit popje al mooier dan de pin pop van de wondermold, haar armen neem ik maar voor lief, een stola past er niet bij vind ik.
Tamataartje schreef:Ah, daar issie Is toch een mooie taart? Als ik een klein meisje was, zou ik helemaal gelukkig zijn!
Hij is voor een oud buurmeisje, zij kent mij niet, dus heel verlegen, maar die blik op haar gezicht toen ze de taart zag..........1 van de leukste dingen aan deze hobby .
marinda23 schreef:Heel Mooi hoor. Dit is toch een echtte barbie zitten haar benen er nog aan?
Dit is een oude barbie van mezelf waar je de benen makkelijk vanaf kan halen (vandaar die rare armen). Een hele barbie kan wel, maar dan kun je geen taartkarton halverwege de taart doen.
Maaike_87 schreef:Wauw, echt heel mooi!
Ik wil binnenkort voor het eerst ook een prinsessentaart maken en zal deze wel graag als inspiratie willen gebruiken
Hoe heb je die vleugels vast gemaakt? Dat maakt haar wel extra leuk.. en ik heb het nog nooit eerder gezien.
Altijd leuk om als inspiratie gebruikt te worden. Ik heb twee losse vleugels uitgesneden, toen ze droog waren heb ik eerst de voorkant gedecoreerd, toen de achterkant. Aan de achterkant van de jurk heb ik een rolletje fondant geplakt en daar met pipinggel de vleugels aan vast geplakt.
Wil je me volgen op Facebook, like dan
https://www.facebook.com/zoetzwolleGroetjes Annemarie