1

Onderwerp: Advent baksels 3, 4, 5 en 6: Nog meer kerstige zoetigheid!

Inmiddels ben ik alweer iets verder met de advent en wil ik jullie laten zien wat ik nog meer heb gemaakt:

Dag 3 stonden er noordpool cupcakes online:
http://3.bp.blogspot.com/-CQB-h7s924E/ULp78D0f4zI/AAAAAAAACfs/4ccKqvJAV3I/s1600/03+-+Noordpool+cupcakes+1.jpg

Klik hier voor de post met meer info

Op vier december heb ik gedecoreerde koekjes gepost:
http://3.bp.blogspot.com/-ze-y0DDQpDk/ULuZ073jgWI/AAAAAAAACg0/W9GtSft7MEo/s1600/04+-+Sneeuwvlok+koekjes+1.jpg
Voor meer uitleg, ga naar de post

5 december, de dag van sinterklaas, stond bij mij in het teken van kerstbomen. Van schuim!
http://3.bp.blogspot.com/-bkF9E_yVFJo/ULuooCR3-4I/AAAAAAAACiM/7ABAi4gsh_g/s1600/05+-+Kerstboom+schuimpjes+2.jpg
voor het recept en how to, klik hier

Vandaag een toepasselijke post met de sneeuw die is gevallen deze nacht: Sneeupop(s)
http://3.bp.blogspot.com/-ZZZfmfvG7vo/UL0IIkacVwI/AAAAAAAACjg/Xc9wbpFv_KI/s1600/06+-+Oreo+sneeuwpop+1.jpg
Op mijn blog staat de howto

Bedankt voor het kijken. Volg de rest van de dagen op mijn blog. Hier op het forum zal ik natuurlijk ook weer een overzichtje plaatsen als er weer nieuwe dingen zijn :)

Oh en mocht iemand van jullie misschien al iets hebben gemaakt aan de hand van mijn advent, ik zou het leuk vinden als jullie mij hier een foto van zouden willen mailen. Na de Kerst komt er namelijk een overzicht op mijn blog met wat iedereen heeft gemaakt met de advent als inspiratie :) je kan dit mailen naar laurasbakery(at)live(punt)nl naast de foto staat je naam en eventuele link hier natuurlijk ook bij!

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl

2

Re: Advent baksels 3, 4, 5 en 6: Nog meer kerstige zoetigheid!

Hoi,
Ik ben net op je blog geweest en wat is die mooi/leuk!
En wat heb jij leuke advent baksels gemaakt.
Ik hoop dat ik ergens nog een beetje tijd vind vóór de kerstdagen om iets te proberen te maken.
Groetjes, Evelotte

Happy Cake Day!

3

Wow..!!

'Ik taart, jij taart, wij hebben getaart..'
Mijn taarten zie je op www.facebook.com/LotteTaartenzo

Ik kijk elke dag op je blog! Heel erg leuk! Soms loopt ie wel een beetje vast....

Maak je echt elke dag iets of heb je al vooruit gewerkt? Het is voor mij qua tijd niet te doen om alles te proberen...

I never met a calorie I didn't like....

5

vroeg ik me nou ook af, ben je elke dag in de keuken hiermee bezig???

het ziet er allemaal wel heel leuk en origineel uit!! vooral de kerstboomschuimpjes zijn erg leuk bedacht

Bedankt!

Ik ben in juni al begonnen met de voorbereidingen. Naast mijn werk en andere afspraken heb ik geen tijd om elke dag te bakken, dan zou de lol er ook een beetje af zijn denk ik. Gewoon veel voorbereiden dus :)

Groetjes Laura

7

Heel erg leuke ideeën mijn zoon is weg van de sneeuwmannen en kerstbomen en wil ze tegen de kerst mee nemen naar school dus Thank's voor deze superleuke ideeën hopelijk lukt het allemaal ;)

:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Lieve groetjes van Nicole

8

Oooh wat leuk!! Die kerstboomtoefjes zijn m'n favorietjes :D

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

9

Wat een leuke dingen maak je en een superlog heb je!!
Ik ga die kerstboompjes zeker maken.
Mijn oudste van 8 stond al te likkebaarden hahahahah :9
Dank je wel voor het delen!!

10

Wederom  :thumb:

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

11

Oooooo de sneeuwpopjes ga ik maken :)

Te leuk!!!!

Die sterretjes in die schuim kerstbomen
Wat voor zijn dat ! Zoals te zien is zijn die mee de oven in gegaan en de rode stippels erna erop geplakt ?

Die sterretjes zijn van Wilton, de jumbo stars. Die stipjes zijn ook sprinkles. Alle sprinkles zijn gewoon meegebakken.

Groetjes Laura

Die sterretjes zijn van Wilton, de jumbo stars. Die stipjes zijn ook sprinkles. Alle sprinkles zijn gewoon meegebakken.

Groetjes Laura

15

Ik zou ook graag eens schuimpjes willen maken. Vind deze wel erg leuk. Weet je ook ( of iemand anders ) of dit in een combi magnetron/oven kan??? Zo ja op hoeveelgraden en hoe lang moeten ze dan? 2,5 uur klinkt er lang in een electrische oven.

Je blog ziet er trouwens super uit.

Complimenten!!!

Groetjes Diana

Aldoende kom ik steeds een stapje verder!

16

Love you're blog  :thumb:

17

Love you're blog  :thumb:

18

Allemaal weer heel erg leuk, dit keer zijn je kerstbomen mijn favoriet. Je hebt nog heel wat te maken en verzinnen. Super gaaf idee en dito uitvoering.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

heb gelijk je blog bekeken.. :9  Lezen hierop voelt als rondstruinen als een kind in een snoepwinkel...
"Wil ik maken, ga ik onthouden, wannéér ga ik dit maken, jaaaa...ook maken " bij elke foto wilde ik meer!!
Je zal me vaker zien op je site!! Dank voor het delen van die leuke en lekkere blogs!

Gr, Ellemieke

Enjoy the little things in life.
Someday you'll realize they were the big things.

20

ik kijk inmiddels elke dag  :Y en heb alle 6 al uitgeprint de kerstbomen en de sneeuwpopstokjes zijn mijn favoriet (tot nu toe)

Super leuk!

Groetjes Natasja!

22

Wat een verschrikkelijk leuk blog heb je! Ik zal er zeker gebruik van gaan maken van al je leuke baksels!

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

23

superleuke blog hoor! je kerstboomhangers van vandaag probeer ik zeker eens ! al zijn ze allemaal leuk!

24

knap gedaan, ziet super uit
leuke ideeën ook  :thumb:  :thumb:

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

Bedankt voor al jullie leuke reacties! Echt ontzettend leuk :)

@jadimi, ik durf niet te zeggen of de tijd voor een combi anders is. Schuimpjes moeten sowieso lang omdat ze op een lage temperatuur worden gebakken. Ze drogen als het ware in de oven.

Groetjes Laura